Sivu 4/5
Lähetetty: 8.1.2005 11:59
Kirjoittaja mikubra
Tulihan käytettyä satakymppi huollossa Järvenpään Delta-Autossa ja voin sanoa, että paska reissu mutta tulipahan tehdyksi. Vein auton öljyhuoltoon ja samassa yhteydessä sanoin, että tutkikaa myös takajarrut, kun ei toimi oikein hyvin. Hain auton seuraavana iltapäivänä ja laskua maksaessani käytiin läpi mitä oli tehty. Hinta oli hieman alle 100 euroa. Olin tyytyväinen ettei enempää laskutettu. Parin päivän päästä töihin mennessäni hieman ihmettelin poljin tuntumaa, mutta kyllä se kuitenkin jarrutti. Moottoritiellä jouduin satasen vauhdista painamaan rivakasti jarrua, sillä seurauksella, että auto kääntyi lähes poikittain ja lähti heittelehtimään. Onneksi sain kuin sainkin sen pidettyä tiellä.
Eivät näköjään testaa autoja Deltassa korjauksen jälkeen. Lopputulos oli helvetin paljon huonompi mitä tilanne oli ennen "huoltoa".
Näyttää olevan jälleen kerran niin, että joutuu taas useaan otteeseen ramppaamaan korjauksen korjauksissa. Ihan oikeasti alkaa hitsit tällainen palvelumalli.
Lähetetty: 9.1.2005 2:03
Kirjoittaja R-J
Joo, noi on pirun ikäviä tuommoiset "huollot." Ei auta kuin olla tiukkana ja vaikka kiroilla tarpeeksi, niin ehkäpä ne hommat siitä joskus, lopultakin hoituvat. Vaikka ei se kyllä noin saisi mennä.
Lähetetty: 9.1.2005 22:51
Kirjoittaja samarai
mikubra kirjoitti:Tulihan käytettyä satakymppi huollossa Järvenpään Delta-Autossa ja voin sanoa, että paska reissu mutta tulipahan tehdyksi. Vein auton öljyhuoltoon ja samassa yhteydessä sanoin, että tutkikaa myös takajarrut, kun ei toimi oikein hyvin. Hain auton seuraavana iltapäivänä ja laskua maksaessani käytiin läpi mitä oli tehty. Hinta oli hieman alle 100 euroa. Olin tyytyväinen ettei enempää laskutettu. Parin päivän päästä töihin mennessäni hieman ihmettelin poljin tuntumaa, mutta kyllä se kuitenkin jarrutti. Moottoritiellä jouduin satasen vauhdista painamaan rivakasti jarrua, sillä seurauksella, että auto kääntyi lähes poikittain ja lähti heittelehtimään. Onneksi sain kuin sainkin sen pidettyä tiellä.
Eivät näköjään testaa autoja Deltassa korjauksen jälkeen. Lopputulos oli helvetin paljon huonompi mitä tilanne oli ennen "huoltoa".
Näyttää olevan jälleen kerran niin, että joutuu taas useaan otteeseen ramppaamaan korjauksen korjauksissa. Ihan oikeasti alkaa hitsit tällainen palvelumalli.
No mitäs niille jarruille siellä Deltassa oli sitten tehty
Tolla satasella ne ei kyllä ole kyllä jarrunesteen tarkastusta paljon pitemmälle menny, jos siinä on vielä öljynvaihtokin mukana

Lähetetty: 10.1.2005 1:59
Kirjoittaja Stefa
Oma auto kun ollut työn alla niin olen aina ollut vieressä katsomassa ja kokoajan. Sen verran mielestäni ymmärrän ettei ole varaa tehdä hommaa huonosti, tai sitten täytyy olla älytön selittäjä

. Tosin harvoin käy auto korjaamolla

Lähetetty: 10.1.2005 15:07
Kirjoittaja Vanja-eno
Stefa kirjoitti:Oma auto kun ollut työn alla niin olen aina ollut vieressä katsomassa ja kokoajan.
Korjaamohenkilökunta käyttää kaltaisistasi ihmisistä nimitystä NISKAPOKA

Lähetetty: 10.1.2005 19:44
Kirjoittaja Warreossi
jonkun korjaamon seinällä oli joku tämäntyyppinen juliste:
Iskareiden vaihto 100 euroa
asiakas neuvoo 150 euroa
asiakas auttaa 200 euroa
Lähetetty: 10.1.2005 23:51
Kirjoittaja samarai
kyllä aika heikoilla on luottamus autokorjaamojen henkilökuntaan, jos pitää vahdata koko ajan niiden tekemistä
Neloselta tuli tätä käsittelevä pätkä nimeltä "helvetin autotallit", mahtoikohan kukaan nähdä? Autoihin asennettiin piilokamerat ja ehjät osat merkittiin joissa valitettiin vikaa. Pahoja huijareita ne kyllä olivat siellä Englannissa.
Delta-Autoon taitaa olla vaan paha mennä kyyläilemään paikan päälle, eikös sinne viedä auto valmiiksi esim aamulla tms.
Onneksi itse ei tarvitse noita korjaamoja missään eikä koskaan

, ei minusta kyllä olisi kenenkään niskaan hengittäjäksikään.

Lähetetty: 11.1.2005 8:35
Kirjoittaja ladamaster
Warreossi kirjoitti:jonkun korjaamon seinällä oli joku tämäntyyppinen juliste:
Iskareiden vaihto 100 euroa
asiakas neuvoo 150 euroa
asiakas auttaa 200 euroa
Korjaamot ovat itse aiheuttaneet luottamuspulan. Korjaamo-ongelma ei ole vain Ladakohtainen; myös monet muutkin ns. laatumerkit "kärsivät" sangen vaihtelevasta huollon tasosta.
Muuten: Pietarissa on iso korjaamo drive-in periaatteella. Siellä on normaalia, että huoltoa jäädään seuraamaan. No siinä maassa ei luoteta yleensä muuhun kuin sukulaisiin...jos edes niihinkään.
Lähetetty: 11.1.2005 9:38
Kirjoittaja ,_,/ukka
ladamaster kirjoitti:Warreossi kirjoitti:jonkun korjaamon seinällä oli joku tämäntyyppinen juliste:
Iskareiden vaihto 100 euroa
asiakas neuvoo 150 euroa
asiakas auttaa 200 euroa
Korjaamot ovat itse aiheuttaneet luottamuspulan. Korjaamo-ongelma ei ole vain Ladakohtainen; myös monet muutkin ns. laatumerkit "kärsivät" sangen vaihtelevasta huollon tasosta.
Ja korjaamo-ongelma taas johtuu osin asiakkaiden vaatimuksista:
Asiakas:"Mun auton jarrut puoltaa, paljoko korjaus maksaa?"
Korjaamo A:"Eipä osaa sanoa, pitää tutkia että tietää tarkemmin"
Asiakas:"No vien tuohon naapuri pajalle, ne lupas laitta satasella kuntoon"
Eli vaaditaan tiukkoja aikatauluja ja hintoja, joka johtaa siihen että autot korjautetaan siellä kenellä ei ole varaa maksaa ammattimiesten palkka ja työn tekee tunarit.
,_,/ukka
Lähetetty: 11.1.2005 12:13
Kirjoittaja Hellraiser
ei myyjä autoa pahenna....
Lähetetty: 11.1.2005 13:31
Kirjoittaja Hanna
Itselläni on ainakin toistaiseksi ollut ihan hyviä kokemuksia delta-autosta täällä Turussa. Just eilen vein Samaran takalasin vaihtoon ja sain sen takaisin kohtalaisen nopeesti ja olivat vielä putsanneet takakontinkin lasinsiruista.

Lähetetty: 13.1.2005 1:20
Kirjoittaja R-J
Vanja-eno kirjoitti:Stefa kirjoitti:Oma auto kun ollut työn alla niin olen aina ollut vieressä katsomassa ja kokoajan.
Korjaamohenkilökunta käyttää kaltaisistasi ihmisistä nimitystä NISKAPOKA

Pakkohan niitä on vähän kytätä, ainakin merkkikorjaamoilla, kun muuten ei saa muuta kuin valohoitoo. TM:kin on todennut asian useaan kertaan.
Lähetetty: 13.1.2005 7:40
Kirjoittaja LamaAjanElvis
R-J kirjoitti:Vanja-eno kirjoitti:Stefa kirjoitti:Oma auto kun ollut työn alla niin olen aina ollut vieressä katsomassa ja kokoajan.
Korjaamohenkilökunta käyttää kaltaisistasi ihmisistä nimitystä NISKAPOKA

Pakkohan niitä on vähän kytätä, ainakin merkkikorjaamoilla, kun muuten ei saa muuta kuin valohoitoo. TM:kin on todennut asian useaan kertaan.
isäukko kertoi entiseltä työmaaltaan ford liikkeeltä jutun, kun oli eräs asentaja napannut asiakasta piheillä nenästä kiinni, kun oli ängännyt päänsä konetilaan korjauksen aikana ja ollut siinä tiellä...

Lähetetty: 13.1.2005 15:10
Kirjoittaja samarai
LamaAjanElvis kirjoitti:
isäukko kertoi entiseltä työmaaltaan ford liikkeeltä jutun, kun oli eräs asentaja napannut asiakasta piheillä nenästä kiinni, kun oli ängännyt päänsä konetilaan korjauksen aikana ja ollut siinä tiellä...

itse muistan kanssa yhdeltä okrak.työmaalta jossa muurari pystytti vuolukiviuunia. Isäntäväki vahtasi uunin pystytystä herkeämättä ja kurkki myös uunin ja piipun väliin jäävään rakoon. Viimein muurari varmaan näki punaista ja huusi: "j-lauta jos joku vielä kurkkii tonne rakoon, tulee heti kepillä nenille". Tämän jälkeen muurari sai tehdä uuniansa rauhassa.

Lähetetty: 14.1.2005 5:06
Kirjoittaja R-J
Moinen korjaamokäynti voi olla jopa sosiaalinen tapahtuma. Tutulla nyrkkipajalla käydessäni, esim. öljynvaihdossa, samalla vaihdetaan kuulumiset ja muutenkin puhutaan... enimmäkseen bullshittiä.
