Sivu 4/6
Lähetetty: 1.2.2005 10:03
Kirjoittaja Ertzu
Ilmeisesti teillä ollut jotain ongelmia TC:n kanssa? Kun vaihdoitte laatikon ja kipinät alkoivat sinkoilla, niin olitteko leikannut uuteen laatikkoon samanlaiset lovet kuin vanhaan. Meinaan jos ette, niin vauhtipyörä on todennäköisesti ottanut kiinni laatikon reunoihin ja kytkinakseli on aivan solmussa

JA SE ÖLJYJEN LISÄYS!!!!
Lähetetty: 1.2.2005 11:29
Kirjoittaja Hellraiser
joo kyllä me leikattii ihan samanlaiset koloset siihen...
Joojoo ölppöset on jo!!!
Ei siinä enää mitään kummaa ole...
Paitsi tietysti se että kun ei kuulemma ollut mennyt pakokaasupäästöistä läpi, ja ei menekään ???
Ja en tiedä sitte että notta kuka on tiivisteet vaihtanu/laittanu/tarkistanu mut siel oli uus ja vanha tiiviste päällekkäin ym...
Lähetetty: 1.2.2005 12:23
Kirjoittaja Ertzu
Jaa tuosta tiivistehommasta en tiedä

Mut päästöt kannattaa mittauttaa jostain toisest ladast

Lähetetty: 1.2.2005 13:34
Kirjoittaja Hellraiser
No niinpä ne kannattaa/JOUTUU!
Mut se on vast vuoden päästä, eihän sitä tiedä onko mulla enää k.o ladaa...
Eik se nyt mikään ongelma ole muutenkaan...
Lähetetty: 1.2.2005 14:59
Kirjoittaja Ertzu
Totta... Mut aikamoisia asentajia olette

Lähetetty: 1.2.2005 18:22
Kirjoittaja dJONY
Ertzu kirjoitti:Totta... Mut aikamoisia asentajia olette

Mitähän tähän sanoisi...

Lähetetty: 1.2.2005 18:26
Kirjoittaja Stefa
Mitäs höpinää tämä nyt on? Jotain inside-juttua?
Lähetetty: 2.2.2005 0:13
Kirjoittaja veli alexei
Stefa kirjoitti:Mitäs höpinää tämä nyt on? Jotain inside-juttua?
Sitä on liikkeellä... Joku chat ajais saman asian. Tai ohan noi yv:t kans.
Lähetetty: 2.2.2005 7:26
Kirjoittaja Hellraiser
Hyvä siitä tulee
10kg Hienosäätö lekaa ja pari batteryy niin ei virta lopu!
Näillä mennään, näillä mennään niin kauan kun pystyy...

Lähetetty: 2.2.2005 14:02
Kirjoittaja Gessle
Ertzu kirjoitti:Ilmeisesti teillä ollut jotain ongelmia TC:n kanssa? Kun vaihdoitte laatikon ja kipinät alkoivat sinkoilla, niin olitteko leikannut uuteen laatikkoon samanlaiset lovet kuin vanhaan. Meinaan jos ette, niin vauhtipyörä on todennäköisesti ottanut kiinni laatikon reunoihin ja kytkinakseli on aivan solmussa

JA SE ÖLJYJEN LISÄYS!!!!
Voi olla, että Juniorillta välilä voi unohtua noi öljyt... Mut kun mies vaihtaa autoo nopeemmin kuin öljyjä niin mikä siinä

Lähetetty: 2.2.2005 14:28
Kirjoittaja Ertzu
Gessle kirjoitti:Ertzu kirjoitti:Ilmeisesti teillä ollut jotain ongelmia TC:n kanssa? Kun vaihdoitte laatikon ja kipinät alkoivat sinkoilla, niin olitteko leikannut uuteen laatikkoon samanlaiset lovet kuin vanhaan. Meinaan jos ette, niin vauhtipyörä on todennäköisesti ottanut kiinni laatikon reunoihin ja kytkinakseli on aivan solmussa

JA SE ÖLJYJEN LISÄYS!!!!
Voi olla, että Juniorillta välilä voi unohtua noi öljyt... Mut kun mies vaihtaa autoo nopeemmin kuin öljyjä niin mikä siinä

Niinhän se on että moottorinki vaihto on kätevämpi juttu kun öljyjen lisäys...

Lähetetty: 2.2.2005 14:31
Kirjoittaja dJONY
Lähetetty: 2.2.2005 14:35
Kirjoittaja Ertzu
Ja se paikka mistä öljyjä lisätään

Herran kyseinen 1300:han kaatui tuohon sekoiluun

Lähetetty: 2.2.2005 14:36
Kirjoittaja Hellraiser
No, ammattilaisina varmaan selitätte k.o hässäkän???
Saa sitä tulla selvittää mikä siellä oli, niin voitte sitten kertoa myös minulle

juniorille... Olis hitsin hauska kuulla teidän suusta mikä helvetti siellä oli...
Lähetetty: 2.2.2005 14:38
Kirjoittaja Hellraiser
Ja tosiaan on autoja vaihtunu n.14kpl tässä parin vuoden aikana.