Sivu 4/4
Lähetetty: 23.2.2005 19:29
Kirjoittaja Tiige
Voi vaan kilista ja kolista aika ilkeesti tollaset ketjut.

Lähetetty: 23.2.2005 21:31
Kirjoittaja Gessle
Tiige kirjoitti:Voi vaan kilista ja kolista aika ilkeesti tollaset ketjut.

Vaan jos ne on letkun sisällä, niin eipä kilise

Lähetetty: 23.2.2005 23:05
Kirjoittaja Tiige
No sillon ei ehkä niinkään kilise. Ihme hifistelyä tollaset letkut.

Lähetetty: 24.2.2005 14:13
Kirjoittaja Ertzu
Joo onhan tuo tommoinenkin ideana hyvä ja käytännöllisyyskään ei hirveästi kärsi. Siitä sitten vaan tekemään

Lähetetty: 24.2.2005 18:06
Kirjoittaja dJONY
Ertzu kirjoitti:Joo onhan tuo tommoinenkin ideana hyvä ja käytännöllisyyskään ei hirveästi kärsi. Siitä sitten vaan tekemään

Joo rakentelen ehkä tuollaiset 2107:an... Mut nappikseen ei tuu mtn poppeja! Et niitten asennus jutskat voi jättää vähemmälle...
Mut joo kait mei sen maalaan jossaa vaiheessa... Varmaan ekaks kaks väriseks ja sit joksikin hienoksi...

Lähetetty: 24.3.2007 23:23
Kirjoittaja dJONY
Jaahas että tälläsenkin topickin olen joskus tehnyt.
No nyt on varmaan aika päivitellä tätä aihetta. Eli nyt sitte pari viikkoa sitten rupesin hommiin, kun jalka alkaa jo kestää jotain tekemistä.
Tai no kesällä otin jo koneen toiseen autoon. toissa viikolla tyhjensin konehuoneen ja valot ja muut tavarat konehuoneesta.
Sisältä on lähes kaikki irti etupenkit oli kolmella ruuvilla vaan kiinni. Lattia mattojen irroituksen jälkeen karu totuus alkoi autosta paljastaa. Lattia näkyi monesta paikasta, ja sisäpuolelle oli jätetty helmaa hitsaamatta, ja repsikan puolen "kattovalolle" menevä joho nippu oli sulanut.
Turvavöiden kiinnitys pultit piti porata kahtavaille kaikki pois, tai no repsikan pultti katkesi eli sitä ei myöskään tarvinut porata.
Mittarito lähti melkein kiltisti irti, kuten koko kojelauta, hanskalokeron välistä löytyi kiilana 1200 L paksin "tarra".
Moottorin kiinnike palkki on ihan mätä repsikan puoleta lähti se ylin kerros irti, kun oli kumi ruostunut
Ovet lähti ihan normaalilla meisselillä irti, varmaan amiksella otettu kaikki ovet irti, kun ruuveja oli vaan keskimäärin ovissa 4 kpl. Repsikan ovessa oli vaan 3 ruuvia.
Lattiamattojen alta löytyi muutama kuusiokolo avain, ja Würhrin hiomapaperia 112 kiveä/cm2
Lähetetty: 16.4.2007 0:17
Kirjoittaja dJONY
Nyt on sitten auto lähes tulkoon osina... Kori on lähet tyhjä, vielä pitäisi irroittaa loota ja kardaani. Ja sitten eturipustukset, moottorin alus palkin vaihtoa varten... Ja ehkä pientiä madallustakin voisi siinä samalla sitten suorittaa.
Sisustaan olen ajatellut pistää kokonaan 2107 tyyliseksi. Tosin vielä pitäsi jostain saada 07:kan kojelauta ja mittaristo, että näkisi että mahtuuko se edes sinne, taino mahtuu, mutta mitä kaikkea jouhtuu muttamaan, jos erikokoinen.
Mutta seuraavat operaatioit ovat pohjan hitsaus ja moottorin aluspalkin vaihto.
Lähetetty: 16.4.2007 0:21
Kirjoittaja Gessle
Tekases nyt lista mitä kaikkea sen auton mukana oikee tuli

Pönttö, avaimia, putkenpää, kuusiokolot, hitsauspuikkoja, polkimenpäälliset..?
Lähetetty: 16.4.2007 0:52
Kirjoittaja dJONY
Gessle kirjoitti:Tekases nyt lista mitä kaikkea sen auton mukana oikee tuli

Pönttö, avaimia, putkenpää, kuusiokolot, hitsauspuikkoja, polkimenpäälliset..?
No joo siis mukana on tullut mm. seuraavia osia/tarvikkeita:
"viri änkkä"
Muutamat tuulilasin pyyhkijät
Yksi ylimääräinen kaasari
Lenkkiavain "sarja" ainakin 5-8 lenkkiavainta
Joku pieni "hylsy/ruuvi-terä sarja"
Kuusiokoloavaimia noin 10 kokoa 1mm-3mm
Jotain pinnapulttien irroitus osia tai jotain... Kierteellä olevia jotain koukkuja...
Yksi paja vasara...

Jotain soittimen etulevin palasia...

Kaiken maailman putken palaisia
Viri konsoli...

Parit kaasus sytysys kipinä vehkeet
Muutama toimimaton sytkäri
10 pennin kolikko

Pari ruuvimeisseliä
Toimimaton jakari
Ja jotain muuta rojua...
