
Kokemuksia aivan v*tun p*$kasta Ladasta
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
- Mosse-Aksu
- Viestit: 1686
- Liittynyt: 31.3.2004 13:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
tuossa tallia siivoilessa löysin yhen melkein kokonaisen axteekki kaasarin.. jos nonnista kiinostaa voin tuoda ikaalisiin, muuten menee romukuormaan. ja jos tuosta pari euroo kehtais vaivan palkkaa pyytää kahvirahaks. kaasari on irroitettu tomivan ainoastaan kaverille meni sähkö venttiilit ja jotain vivuston osia
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
En tiä tuleeko tosta enää mitään. Melkein sain päästölapun tulostettua, mutta reaktio ei ollut tarpeeksi nopee vaan lappuun tuli 0.31 kun muut arvot oli kohallaan. Hetken se siis oli 0.29 mutten kerenny ajoissa
Voihan olla että vuotava pakoputkikin voisi aiheuttaa ton, mutta ihan sama, Ikaalisiin ei pääse


Voihan olla että vuotava pakoputkikin voisi aiheuttaa ton, mutta ihan sama, Ikaalisiin ei pääse



Reippaina käymme rekkain alle 

Juu muistin nyt, että lupasin sen huoltolistan lähettää, mutta tekemättä jäi ja nyt se on jo koneelta tuhottu (=muutettu Pinkin listaksi)Nonnis kirjoitti:Voiskos J.J. Laakso pistää mulle jotain tarkempaa litaniaa auton huoltohistoriasta, ettei tuu tehtyä mitään turhaa.

Ja enivei, jo puhuttujen lisäksi(?) säädin nokkaketjun, vaihdoin öljyt koneeseen (+suodatin), vaihdoin jarrunesteet, bensansuodatin on uusi, säädin kytkimen vapaaliikkeen, sytytyspuolen laitteilla tarkistin ja säädin jne.
Se mitä seuraavaksi katsoisin olis laatikon ja perän öljyt, ohjaussimpukan välyksen säätö ja takajarrut.
No niin. Nyt on ASTEEKKI jumalalle uhrattu: Kaasari purettu, kohokammion ventiili uusittu, uusi kohokammion tiiviste, kiihdytyspumpun kalvo uusittu, ryypyn alipainekalvo vaihdettu, vivusto herkistetty ja rasvattu, solenoidi suuttimien tiivisteet vaihdettu.
Tällä pitäisi mennä säädön (tyhjäkäynti) jälkeen leimasta lävitse, jos vainen muuten on ehjä.
Mites tää toimitellaan sulle??
Tällä pitäisi mennä säädön (tyhjäkäynti) jälkeen leimasta lävitse, jos vainen muuten on ehjä.
Mites tää toimitellaan sulle??
Lada rules
Kävin juuri hakemassa Axtekin postista.
Kun nyt kerkeis sen asentaan ja mittaileen taas päästöjä ("tuhansia töitä, valvottuja öitä, viikkoja tiellä saan asfalttia niellä"
)
Äskön kun sitä menin hakemaan ja piti ruuhkassa kääntyä pihasta vasempaan niin jotain rusahti ja pakoputki rupes pitään kahta kauheempaa kolinaa. Pitänee mennä tutkiin vahinkoja.

Kun nyt kerkeis sen asentaan ja mittaileen taas päästöjä ("tuhansia töitä, valvottuja öitä, viikkoja tiellä saan asfalttia niellä"

Äskön kun sitä menin hakemaan ja piti ruuhkassa kääntyä pihasta vasempaan niin jotain rusahti ja pakoputki rupes pitään kahta kauheempaa kolinaa. Pitänee mennä tutkiin vahinkoja.

Reippaina käymme rekkain alle 

No jos se pakoputki vuotaa niin toki arvot on päin peetä. Ei siinä auta mikään kasari tai korjaus tai säätöNonnis kirjoitti:
Äskön kun sitä menin hakemaan ja piti ruuhkassa kääntyä pihasta vasempaan niin jotain rusahti ja pakoputki rupes pitään kahta kauheempaa kolinaa. Pitänee mennä tutkiin vahinkoja.

Mutta toivon että toi huollettu versio nyt auttaa

Lada rules
EI jummijammi!!!!!
Nyt on Riston peruskorjaama kaasari kii ja leima ei häämötä vieläkään. Oikeestaan päästöt huononivat. Lambda oli nyt kohillaan, mutta se varmaan johtuu siitä että uhrasin Axtekjumalalle UPOUUDEN (biltema-)takapöntön (ja takakiinnikkeen TELTTA-AUTOSTA), happi oli jotain 0.25 joten siellä suunnalla ei enää vuotoa ole. CO pyöri 0.5-0.6 tietämillä keskimäärin, alimmillaan kerran käväisi 0.34:ssä.
Uuden kaasarin myötä kuvioon tuli mukaan TYHJÄKÄYNTI, sen sijaan ajossa auto tuntuu nuhaisemmalta.
Voi kai sitä vielä parin päivän päästä kattoa uudemman kerran; jospa kaasari vaatis vaan sisäänajoa...
Mutta on kyllä suru puserossa

Nyt on Riston peruskorjaama kaasari kii ja leima ei häämötä vieläkään. Oikeestaan päästöt huononivat. Lambda oli nyt kohillaan, mutta se varmaan johtuu siitä että uhrasin Axtekjumalalle UPOUUDEN (biltema-)takapöntön (ja takakiinnikkeen TELTTA-AUTOSTA), happi oli jotain 0.25 joten siellä suunnalla ei enää vuotoa ole. CO pyöri 0.5-0.6 tietämillä keskimäärin, alimmillaan kerran käväisi 0.34:ssä.
Uuden kaasarin myötä kuvioon tuli mukaan TYHJÄKÄYNTI, sen sijaan ajossa auto tuntuu nuhaisemmalta.
Voi kai sitä vielä parin päivän päästä kattoa uudemman kerran; jospa kaasari vaatis vaan sisäänajoa...
Mutta on kyllä suru puserossa

Reippaina käymme rekkain alle 
