konkelo kirjoitti:tänään liikenne valoissa mun rinnalle ajoi punainen 3 ovinen samara siinä saivat sitten kaiken maailman länsiräppänät ootella kiltisti kahen samaran takana
Minä pistin paremmaksi kun tänään Bilteman kohdalla liikennevaloissa ajettiin minun Ladalla toisen takavetoLadan rinnalle.
Myöhemmin iltapäivällä Euromarketin pihalla oli uusi Niva.
Eilen bongailtua: Helsingin Mellunmäessä, Saariseläntie 2:n pihassa sinapinkeltainen Wartburg 353, ei kromimaskilla.
Helsingin Kontulassa, Kontulantiellä vihreä nappisilmä-Lada.
"Enää nouse kyytiin enkelten en, vaan kävelen ― kautta kivien ja kantojen.
Eräs kaunis päivä kaikki käy kuin tanssi päällä ruusujen
Eräs kaunis päivä kaikki käy -käy kuin tanssi päällä hautojen" Viikate - Eräs kaunis päivä
Uuteen kouluun mennessäni bongailtu, punainen 2107 klo:10:00 abc valkelassa, klo:11:00 ABC mikkeli musta 2105, klo:19:00 sininen tuunattu samara Mikkelin torilla, sit pari 110ppiä kouvostoliitto-mikkeli välillä. Sit Hummer H2 mikkelistä menossa anttolaan päin siinä 19:30 maissa, ja bongailu jatkuu uudella paikkakunnalla edit. Pick up mallinen mosse tai vastaava auto mikkelistä menossa kouvolaan päin
Eilen bongattu Helsingin Myllypurosta punainen 1200L, tummennetuilla takalaseilla, kattotelineellä ja valkoisilla vanteilla sekä ralliratilla varustettuna. Takarekkarikilven alla luki Konela Malmi.
"Enää nouse kyytiin enkelten en, vaan kävelen ― kautta kivien ja kantojen.
Eräs kaunis päivä kaikki käy kuin tanssi päällä ruusujen
Eräs kaunis päivä kaikki käy -käy kuin tanssi päällä hautojen" Viikate - Eräs kaunis päivä
Kukas täällä Espoossa oikein ajelee valkoisella Polonesilla jossa on kattoteline? Olen usein bongannut sen ja äskenkin rampissa se pyrki Länsiväylälle keräten taakseen oikein letkan Audeja ja Volvoja jotka mielivät ohitse.
*************************************************************** EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Kukas täällä Espoossa oikein ajelee valkoisella Polonesilla jossa on kattoteline? Olen usein bongannut sen ja äskenkin rampissa se pyrki Länsiväylälle keräten taakseen oikein letkan Audeja ja Volvoja jotka mielivät ohitse.
Kyseinen Polonezin omistaja on mitä suuremmalla todennäköisyydellä eräs espoolainen FSO-harrastaja ja FSO-Klubilainen.
Polonez on senverran urheilullinen laite, että sillä voi ajaa alinopeuttakin, kuten Ferrarilla ja Maseratillakin, koska kaikki tietää, että tarvittaessa sillä pääsee myös kovempaa:) Vielä, kun itse sisäistäisi tän...
Eilen (tai toissapäivänä) Tampereella kalevan S-Marketin parkkihallissa 1700i Combi kerhotarralla. Eilen rantatiellä minttikuntonen 2105 neuvostoliitonsinisenä, Pirkkalan Bauhausin kohdalla ohitustiellä toissapäivänä hienokuntonen musta 2107.
Kaikkia ei vain muista. Jaa niin, ja jokin aika sitten Morris Marina Tampereella. Ja Talbotteja on taas ilmestynyt katukuvaan kesän myötä.
Jouska kirjoitti:Kukas täällä Espoossa oikein ajelee valkoisella Polonesilla jossa on kattoteline? Olen usein bongannut sen ja äskenkin rampissa se pyrki Länsiväylälle keräten taakseen oikein letkan Audeja ja Volvoja jotka mielivät ohitse.
Espoon FSO-klubin priimusmoottori, eräs puolalaista syntyperää oleva vanhempi herrasmies. Hänellä on kaksikin Polonezia, toinen on 1.6 SLE käyttöraato (jonka bongasit) ja 1.5 SLE projekti, josta tulee käyttöauto.
Euroopan reissulla ei juuri Ladoja näkynyt.
Saksassa muutama Niva sentään ja ruotsissa pari Samaraa sekä yksi keltainen tuplalamppu jonkun Shellin pihassa
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Noormarkun tiellä kohti Vaasantietä jonotti asfalttityömaan jonossa vihreä 2106, Eestin kilvissä. Illalla tuli eri suuntaan punainen kantti, jossa tummennetut takalasit. Ei kerhotarraa.