Tein sitten ns. toimivalla startilla lähtöä TonttuKäynnille Pavalovitsin luo. Pikku viemisiä oli.
Moottori oli lohkolämmitetty ja

Ei starttaa. Vähän jurnahti ja sitten vain rele napusuu.
Hyökkäsin ruuvaristartille vähän kiroillen. Ei lähde näikään. Ruuvarin kulma vaan hitasaantui.
HeräteApiko kiinni, Rengasrauta ja vasara käteen ja ei kun iskuja. Ja johan pelästyi. Vähän yritti jurnata, mutta muuten lähti helposti.
Muuten kulki taas hemmetin hyvin. Ainoastaan lämmöt vähän heittivät, koska olin joutunut laittaamaan vajuneen nesteen tilalle pelkkää vettä. Luulin jo termostaatin, jonka olin vasta äsken vaihtanut, vaurioituneen mutta onneksi näin ei ollut.
Pavlovitsin pihasta käynnistyi jo todella halposti. Ainoastaan pieni jurnaus kuului solenoidista. Kurvailin ostamaan jäähdytysnestettä. Taas käynnistyi ettei mitään. Kiihdyttelin syömään KebapRanskalaiset Orienttiin.
Virrat pois ja valot jäivät päälle. En ollut uskoa tilannetta todeksi. Valoautomatiikka on poistettu, mutta sitä ei saa aivan kokonaan pois. Parkit jäävät aina palamaan, kun virrat ovat päällä. Nyt jäivät ajovalot kokonaan päälle.
Konepelti auki ja miinuskenkä irti. Syömään. Taas käynnistyi hyvin ilman mitään rutinoita. Menin vielä Kipparille postittamaan yhdet männät ja männänrenkaat. No, nyt valotkin poistuivat loimottamasta kuten kuuluukin. Ja käynnistyi ilman mitään narinoita.
Täytynee kuitenkin purkaa vielä huomenna tuosta SÄMIstä startti, virranjakaja ja vaikka se syttyohjuri. Ovatpahan sitten varalla. Varaosakauppias kun ei itse voi ajella uusilla varaosilla eli ei ole Osahakijalla uusia Venäjältä haettuja osia vai miten se meni.