Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!
Niva Turun yo-kylässä
Turun yo-kylässä on usein parkissa söpö punainen niva. Se on siellä yo-kylän alkupäässä. Listalaisia?
-
- Viesti:
Turun Yo-kylän Niva
Ei taida Yo-kylän Niva olla kerholaisen omistuksessa, mutta aika liki, on mun vaimokkeen (tulevan vaimon (17/18.6.2005)) entisen aikuislukiokaverin, tai sen kaverin Niva. Oli muuten Etelänlämpö Hämeenlinna ja Viime talven Mobilia reissuilla mukana.

Tässä mahdollisesti kyseisen Nivan takaikkunasta otettu kuva. (yhteystietoineen:-)

Tässä mahdollisesti kyseisen Nivan takaikkunasta otettu kuva. (yhteystietoineen:-)
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
- Hellraiser
- Viesti:
Näin kuusankosken Robinhood:in pihassa ryssän kilvissä olleen VOLGA 3110:n... Oli aikas luxuksen näköinen... muistutti vähän sitä uutta ERITTÄIN isoa ja muhkeaa chrysler 300C-mallia, jotain samaa niissä on vaikka ei sinänsä yhtään samannäköisiä...
Sellasel volgal kehtais jo jotenki ajellakin. Onkohan niitä edes suamen markkinoilla?
Semmonen kiiltävän musta, tummat ikkunat, ja isot kromivanteet niin olis aika hehkeen retee!!!
muut bongaillu VOLGA 3110:aa?
Sellasel volgal kehtais jo jotenki ajellakin. Onkohan niitä edes suamen markkinoilla?
Semmonen kiiltävän musta, tummat ikkunat, ja isot kromivanteet niin olis aika hehkeen retee!!!
- Lada-Jussi
pääkaupunkiseudulla näkee jonkin verran, jotkut hesalaiset väittäävät nähneensä suomikilpisiäkin ja ihan deltan tuomina (tästä todistusaineistoa vielä odottelenHellraiser kirjoitti:Näin kuusankosken Robinhood:in pihassa ryssän kilvissä olleen VOLGA 3110:n... Oli aikas luxuksen näköinen... muistutti vähän sitä uutta ERITTÄIN isoa ja muhkeaa chrysler 300C-mallia, jotain samaa niissä on vaikka ei sinänsä yhtään samannäköisiä...

- Mosse-Aksu