Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Yogi
Ylläpito

Re: Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!

Viesti Kirjoittaja Yogi »

Lauantaina kakkostiellä tuli tummanvihreä Niva vastaan, saattoi olla mun entinen. Se on liikkunut myynnissä täälläpäin tuollaiseksi maalattuna. Illalla olin mittarilla samaan aikaan jonkun kantti-laapottilarssonin kanssa, kuittasin kuskille siinä samalla. Aiemmin päivällä näin nappis-laapotin, nyt kaikki on taas kaivettu esiin jostain, kun lumet ja liukkaat tuli.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
TsarBomba

Viesti Kirjoittaja TsarBomba »

Lada eurosamara bongattu Nurmeksessa Joulun pyhinä.
Jouska

Viesti Kirjoittaja Jouska »

Moi,

Espoossa bongasin viime viikolla punaisen kanttilamppuisen Ladan liikenteessä. Oli aika piristävä poikkeus verrattuna muihin autoihin.

Ladat ovat muuten poistuneet Espoon teiltä täysin pois. Viime kesänä taisin viimeksi bongata Ladan, sekin oli kanttilamppuinen ja ilmeisesti harraste käytössä. Olisiko nuo takavetoiset olleet sittenkin niitä kaikkein kestävimpiä Ladoja etuvetoisiin verrattuna.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
KSE 1995

Viesti Kirjoittaja KSE 1995 »

Tampere P-Frenckell 31.12.2014. Ajoin auton vapaaseen ruutuun ja kas, edessä olevassa ruudussa Lada 110 Sedan. Itse olin liikkeellä 110 Sedanilla.

Kiikoisten ABC 01.01.2015. Ajoin 110:ni Lada 119:n viereen.
juippi11

Viesti Kirjoittaja juippi11 »

Takavetoiset ei koneeltaan (ainakaan jakopään osalta) ole läheskään etuvetoisten veroisia kestoltaan. Niissä on kuitenkin Samaroihin verrattuna tiettyä natisematonta jämäkkyyttä, ja enemmän auton tuntua vaikka ovatkin huonompia ajaa. Ehkä siksi niitä jaksetaan pitää liikenteessä.
pavlik morozov
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pavlik morozov »

Punane 2105 rauma kauppakatu
Индейский вождь - "вялотекущая шизофрения"
Ladaritari
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Ladaritari »

Tänään Korpilahden kylällä pyöri punainen 2105 jossa oli lisävalot keulalla ja Jyväskylää kohti ajellessa Muuramen kohdalla vastaan tuli sininen 2106, näytti olevan tosi siistissä kunnossa, itse olin liikkeellä sinapin keltaisella LS-nappiksella :)
Ladafarmillani on 100 Ladaa:
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
+ muuta itäkalustoa runsaasti
Flaiman
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Flaiman »

Puuppolassa muutamaan otteeseen nähnyt vihreän nappiksen. Takana rekkari alhaalla, ehkä puskurissa kiinni mikäli siinä ne on. Ilmeisesti sama työvuoro kuin minullakin kun tullut nähtyä aamulla ennen kuutta, päivällä kahden jälkeen, tai illalla kymmenen jälkeen.
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
ff8728

Viesti Kirjoittaja ff8728 »

Sinapinkeltanen nappis tuli ysitiellä vastaan, juurikin 12 päivä, Korpilahen Muuramen väliilä. Illalla laskettiin muistinvaraisesti, taitaa 5 kanttiladaa pyöriä Korpilahella , kolme punaista, pari valkeeta, siis sillä laatikkokorimallilla( meidän parkkipaikallakin 1500 valkeelada), siistejä vehkeitä.
warre 353w sedan,
Yogi
Ylläpito

Viesti Kirjoittaja Yogi »

Jos ootte bonganneet Suomi on venäläinen tv-sarjan mainoksia YLEn kanavilta, niin mainoksissa ja sarjassa esiintyvä punainen nappis on mun...
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
KSE 1995

Viesti Kirjoittaja KSE 1995 »

Ollaan bongattu ja tiedetään... :lol:
Ladaritari
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Ladaritari »

ff8728 kirjoitti:Sinapinkeltanen nappis tuli ysitiellä vastaan, juurikin 12 päivä, Korpilahen Muuramen väliilä. Illalla laskettiin muistinvaraisesti, taitaa 5 kanttiladaa pyöriä Korpilahella , kolme punaista, pari valkeeta, siis sillä laatikkokorimallilla( meidän parkkipaikallakin 1500 valkeelada), siistejä vehkeitä.
Minä pyöri Korpilahden kylällä aina silloin tällöin, aina kun on jotain hammaslääkärikäyntejä yms jotka täytyy hoitaa oman kunnan alueella ja jos käyn pappaani katsomassa, pihassa on jo yli 40 Ladaa ja sillä lähdetään mikä toimii, lähes aina mulla on eri Lada alla 8) Ajettavaksihan autot ovat tehty ja jokainen vuorollaan, vaihtelu on virkistävää :lol: Mutta kaikista eniten ja eteenkin ympäri Suomea olen ajellut viimeisen vuoden aikana sinisellä, koriltaan aika raadolla 21072 1300S Ladalla jossa on iso Suomenlippu katossa :)
Ladafarmillani on 100 Ladaa:
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
+ muuta itäkalustoa runsaasti
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Yogi kirjoitti:Jos ootte bonganneet Suomi on venäläinen tv-sarjan mainoksia YLEn kanavilta, niin mainoksissa ja sarjassa esiintyvä punainen nappis on mun...
Hyvä tietää, tuon kuvatekstin perusteella voi helposti luulla, että Lada on Juhani Seppäsen, istuukin vielä noin reppavasti sen nokalla :)

Kuva
Kuvassa ohjelmasarjan juontaja, tietokirjailija-kolumnisti Juhani Seppänen, joka tekee matkaa "venäläiseen Suomeen" punaisella Ladallaan.

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/01/15 ... inen-sarja
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Team perseauki racing

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

Ladaritari kirjoitti:Tänään Korpilahden kylällä pyöri punainen 2105 jossa oli lisävalot keulalla ja Jyväskylää kohti ajellessa Muuramen kohdalla vastaan tuli sininen 2106, näytti olevan tosi siistissä kunnossa, itse olin liikkeellä sinapin keltaisella LS-nappiksella :)
eikat sitä huonoo viittis muahan tuuvakkaan.. :wink: hydroscandille olin mänössä
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
pavlik morozov
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pavlik morozov »

samarai kirjoitti:
Yogi kirjoitti:Jos ootte bonganneet Suomi on venäläinen tv-sarjan mainoksia YLEn kanavilta, niin mainoksissa ja sarjassa esiintyvä punainen nappis on mun...
Hyvä tietää, tuon kuvatekstin perusteella voi helposti luulla, että Lada on Juhani Seppäsen, istuukin vielä noin reppavasti sen nokalla :)

toimittajille ja näyttelijöille en lainais mitään autoo tulee satavarmasti rikottuna takasin. varsinkin jos nimi on seppänen...
Индейский вождь - "вялотекущая шизофрения"
Vastaa Viestiin