Sano mitä sanot mutta taidat tietää vastauksen..Mara kirjoitti:Sanonko, sanonko, sanonko..?![]()
We....

Kyllä toi vielä saadaan toimimaan tolla ozonillakin, kun keksii vaan, että mikä piru sitä vaivaa..

Sano mitä sanot mutta taidat tietää vastauksen..Mara kirjoitti:Sanonko, sanonko, sanonko..?![]()
We....
Ilmansuodatin on vaihdettu viime kesänä ja sillä on sen jälkeen ajettu n. 500km eli aika brändnyy on vielä. Kulkuhaluja kyllä autosta löytyy muuten mutta 4500 tonnin kohdalla alkaa nykimään ja pitää tarjota seuraavaa vaihdetta.AI kirjoitti:Eihän ilmansuodatin ole likomärkä tai tukkoinen? Silloin kyllä kuluu 20 litraa satasella ja kulkuhalut on hukassa.
Mikä vika siinä vanhassa imusarjassa sitten oli?Lada-Mies kirjoitti:Josko se nyt ehjällä imusarjalla liikahtais vähän taloudellisemmin..
Jaa-a, se onkin hyvä kysymys. Kait se oli sitten jostain halki ja sai sitä kautta ylimääräistä ilmaa? Jokatapauksessa toisella imusarjalla toimii nyt huomattavasti paljon paremmin.Mara kirjoitti:Mikä vika siinä vanhassa imusarjassa sitten oli?
Lada-Mies kirjoitti:Ozoni on p*ska.
Eihän noi ole vielä pahatkaan, mulla on noin 150 ja 150.Lada-Mies kirjoitti:125/135 pääsuuttimet. Mikähän idea moisessa suutinvalinnassa on mahtanut olla?
Niin, ei yleisesti vaan tuo kyseinen yksilö.Mara kirjoitti:Lada-Mies kirjoitti:Ozoni on p*ska.
Noniin! Alkaahan se totuus valjeta.![]()
Niin tuo ykkönen kuulostaa mun korvaan ihan hyvältä mutta lähinnä vaan mietin, että miksi kakkoseen on pitänyt laittaa noin pieni suutin? Vai onko 162 mukamas turhan suuri kakkosen pääsuuttimeksi? Kulutukseen tuolla ei taida kuitenkaan hirveästi vaikutusta olla..Mara kirjoitti:Eihän noi ole vielä pahatkaan, mulla on noin 150 ja 150.Lada-Mies kirjoitti:125/135 pääsuuttimet. Mikähän idea moisessa suutinvalinnassa on mahtanut olla?