VAZ-2107 - 1994 - 1500SL *Mahdollinen käyttis projekti*
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
-
- Viestit: 164
- Liittynyt: 6.1.2012 20:10
- Paikkakunta: Kouvostoliitto / kuusaa / mäksä
Re: VAZ 2107 - 1994 - 1500SL *Mahdollinen käyttis projekti*
Näyttää kyllä hyvältä. Taidan tehdä tohon lastenvaunuun saman homman, meinaa lähtä kuulo jos sillä pitemmälle haluaa.
"älä lyö kiinni sitä, se on paskana"
Re: VAZ 2107 - 1994 - 1500SL *Mahdollinen käyttis projekti*
Joo nuo alkuperäset eristeet ei mitään häävejä ole. Tuntuu tää 10mm eristekkin jo ihan hyvin pitävän ääntä loitolla mutta tuo 20mm olisi aika bueno. Ei vain biltemassa ollu tuota riittävästi niin piti tyytyä ohuempaan kun en huomannut niitä valmiita omassa hyllyssä.
Sisusta melkolailla nyt ainakin kertaalleen pesty. Varmuuden vuoksi vielä käydä toistamiseen läpi ja pestä samalla ikkunatkin. Kontinkin kävin pesuaineen kans läpitte. Ovenkahvatkin pitää vielä pestä uudelleen kunnolla kun on aika pinttyny tuo lika/home noihin kiinni. Etupenkit vielä jäi vain pyyhkimättä ja laittamatta paikoilleen kun alkoi sauna painaan päälle ja alkoi taas noita iniseviä kavereitakin oleen vähän liikaa. Tuntui välillä että niitä oli enemmän tuolla autossa kuin ulkopuolella. Laitella vielä nuo vaaleat päälliset paikoilleen ennen penkkien kiinnittämistä kun on helpompi nuo irtaallaan laittaa.
Kokeilin tuota välillä käyntiinkiin että saa akkua ladattua niin hieman meinaa pitkä vieteri olla mutta kyllähän tuo tuntuu ilman vippaskonsteja jo käynnistyvän ja tuntuu jopa pysyvänkin käynnissä.
Sisusta melkolailla nyt ainakin kertaalleen pesty. Varmuuden vuoksi vielä käydä toistamiseen läpi ja pestä samalla ikkunatkin. Kontinkin kävin pesuaineen kans läpitte. Ovenkahvatkin pitää vielä pestä uudelleen kunnolla kun on aika pinttyny tuo lika/home noihin kiinni. Etupenkit vielä jäi vain pyyhkimättä ja laittamatta paikoilleen kun alkoi sauna painaan päälle ja alkoi taas noita iniseviä kavereitakin oleen vähän liikaa. Tuntui välillä että niitä oli enemmän tuolla autossa kuin ulkopuolella. Laitella vielä nuo vaaleat päälliset paikoilleen ennen penkkien kiinnittämistä kun on helpompi nuo irtaallaan laittaa.















Kokeilin tuota välillä käyntiinkiin että saa akkua ladattua niin hieman meinaa pitkä vieteri olla mutta kyllähän tuo tuntuu ilman vippaskonsteja jo käynnistyvän ja tuntuu jopa pysyvänkin käynnissä.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Re: VAZ 2107 - 1994 - 1500SL *Mahdollinen käyttis projekti*
Pesasin tänään nuo etupenkit loppuun ja laittelin päälliset. Takapenkkeihin oli vähän ahdas laitella kun laittelin ne tuolla auton sisällä paikoilleen että sai sateensuojassa olla. Tuhkakuppejakin liottelin hapossa tunnin verran että sai enimmät ruosteet ja tuhkat pois. Eilen vasta hoksasin että takanakin tuhkakupit vielä täynnä tumppeja niin on saattanu nekin vielä tuolla haista. Sisustakin ois nyt taas kasassa.
Huomenna voikin lähtiä sinne konttorille kun ei eilen päässyt lähteen. Ainakin tuo vielä tänään käynnistyi joskin pitkän pyörityksen jälkiin. Ei ois jotain vinkkejä kellään antaa tuohon että mistä voisi johtua että saa aina sahata pitkään ennenkuin lähtee käyntiin? Pitkän starttauksen jälkeen alkaa hörähteleen ja yleensä tuntuu lähtevän parin hörähdyksen jälkiin käyntiin. Vähän niinkuin ois bensan saannissa vieläkin jotain hämminkiä.





Huomenna voikin lähtiä sinne konttorille kun ei eilen päässyt lähteen. Ainakin tuo vielä tänään käynnistyi joskin pitkän pyörityksen jälkiin. Ei ois jotain vinkkejä kellään antaa tuohon että mistä voisi johtua että saa aina sahata pitkään ennenkuin lähtee käyntiin? Pitkän starttauksen jälkeen alkaa hörähteleen ja yleensä tuntuu lähtevän parin hörähdyksen jälkiin käyntiin. Vähän niinkuin ois bensan saannissa vieläkin jotain hämminkiä.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Re: VAZ 2107 - 1994 - 1500SL *Mahdollinen käyttis projekti*
Bensapumppu suotaa hitaasti taaksepäin? Kaasuttimesta höyrystyy vähän tavaraa pois eikä letkusta tule heti niin silloinhan se startti venyy. Kokeile seuraavaksi (ennen starttia) pumpata kaasutin täyteen käsipumpulla ja jos sitten lähtee heti niin pumppu (toki voihan sielläkin läppien välissä olla moskaa, onko siihen korjaus-sarjaa laitettu?)
Re: VAZ 2107 - 1994 - 1500SL *Mahdollinen käyttis projekti*
Jos pumppu päästää taakse päin niin on sitten uutena jo viallinen. Tuon vaihdoin uuteen lähes heti. Käsipumppuahan tuossa ei ole. Suodattimet kuitenkin on täynnä bensaa ja heti kyllä alkaa niissäkin liikettä näkyä kun starttaa. Tänäänhän tuo kuitenkin tuntui paremmin lähtevän kun en eilen kuumaksi asti käyttäny konetta.
Vaan nyt lähtiä käyttään päästömittauksessa tuota jos suostuu sinne asti viemään.
Vaan nyt lähtiä käyttään päästömittauksessa tuota jos suostuu sinne asti viemään.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Re: VAZ 2107 - 1994 - 1500SL *Mahdollinen käyttis projekti*

Sehän sitten meni läpi katsastuksesta. Joutokäynnillä helposti läpi mutta kierroksilla rimaa hipoen vaan alle rajojen kuitenkin eli se riittää.
Joutokäynnillä CO 0,20/0,50, HC 51/100 ja =2 1,53/5,00. Kierroksilla CO 0,29/0,30, HC 30/100, O2 0,59/5,00 ja lambda 1,02.
Tukussakin kävin jo tuolla pyörähtään ilman ongelmia. On vaan taas hieman totuttelemista kun oppinut liian hyvälle näiden länsiautojen kans.
Voi olla että jotain puslia joutuu taakse vielä vaihtaan kun meinaa välillä pieni kolahtelu ja narina kuulua. Ohjausimpukkaakin pitää kiristää kun on vähän liikaa klappia mutta ei paljon.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Re: VAZ 2107 - 1994 - 1500SL *Mahdollinen käyttis projekti*
Vaihtelin moottori-, vaihteisto- ja perä-öljyt kun ei mitään tietoa millon vaihdettu. Perässä oli vielä ihan kohtuulliset öljyt mutta vaihteistossa oli menny jo aika huonoksi. Melkein kuin vettä ois ollu öljyt ja melkein mustat oli. Moottoriöljyjen sekaan laittelin vajaa 2desiä poltto-öljyä ja annoin käydä 10 minuuttia. Aivan pikimustat öljyt tuli ulos. Pitää nyt noilla öljyillä ajaa parisen tuhatta ja uusia käsittely. Suodatin oli väännetty melko tiukkaan. Alko painuun vaan läjään kun nahkaremmillä yritti aukoa vaan lähti se kuitenkin lopulta.
Tuota kytkintäkin säätelin samalla kun auton alla makoilin. Enää ei ota niin ylhäältä kiinni ja palauttaakin nyt paremmin kun tuolta työsylinteriltä oli jätetty palautin jousi pois niin kaivelin purkuosista sinne sopivan jousen.
Hoksasin että tuossahan on vielä alapallonivelissä rasvanipat. Voisi kokeilla turskauttaa jossain välissä rasvaa niihin josko vähän notkistuisivat.
Tuota kytkintäkin säätelin samalla kun auton alla makoilin. Enää ei ota niin ylhäältä kiinni ja palauttaakin nyt paremmin kun tuolta työsylinteriltä oli jätetty palautin jousi pois niin kaivelin purkuosista sinne sopivan jousen.
Hoksasin että tuossahan on vielä alapallonivelissä rasvanipat. Voisi kokeilla turskauttaa jossain välissä rasvaa niihin josko vähän notkistuisivat.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Re: VAZ 2107 - 1994 - 1500SL *Mahdollinen käyttis projekti*
Onhan se toki mahdollista tuokin tosin hieman epätodennäköistä kun uuden pumpun yhteydessä laitoin suodattimen ennen pumppua. Alkuun oli vahingossa tupla suodatin kun en huomannut sitä vanhaa.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Re: VAZ 2107 - 1994 - 1500SL *Mahdollinen käyttis projekti*
Jotain 120km tuli tänään suutarinjärven reissulla kilsoja eikä mitään mainittavia ongelmia esiintynyt. Tupoksen abc:n pihalla meinasi käynnistyksen yhteydessä jumittaa kakkoskurkun läppä niin karjui hetken aikaa lähes täysillä kierroksilla vaan onneksi kuitenkin palautui itsekseen muutaman sekunnin kuluttua. Tuon jälkiin ei enää tuota tehnyt. Eiköhän tuokin ala tuosta notkistuun kun ajelee jonkin aikaa. Takaa kuulunu pieni kolina ja narinakin tuntui häviävän ainakin toistaseks ja alkaa ohjauskin pikkuhiljaa notkistuun. Takapyörän laakeri tuohon pitää vaihtaa kun meinaa hieman jyristää. Jarrusylintereitä vaihdellessa vähän tunnustelinkin että saattaa mennä vaihtoon. Väljä tuo ei kuitenkaan vielä ole.
Tuli myös annettua vähän kenkää tuolla soratiellä niin taisi alkaa karstat irtoaan koneesta kun tuntuu että kiihtyy pikkuhiljaa paremmin.
Tuli myös annettua vähän kenkää tuolla soratiellä niin taisi alkaa karstat irtoaan koneesta kun tuntuu että kiihtyy pikkuhiljaa paremmin.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Re: VAZ 2107 - 1994 - 1500SL *Mahdollinen käyttis projekti*
Takapyörän laakeri olisi nyt vaihdettu. Jotenkin tuntuu että tuo stefa on tässä se vaikein vaihdettava.
Erikoistyökalu.
Veto-akselin tekijällä ollu huono päivä.
Takapuskuria vähän maalailin mustalla muovimaalilla ja vielä suoristelin tuota koristepeltiä. Ihan kohduudella istuu nyt paikoilleen kun laittelee useammalla pultilla kiinni. Pitää vielä nuo ruosteet kiillottaa pois teräsvillalla ja alapuolelta rälläkällä teräsharjalla pyhkiä nuo ruosteet ja laittaa sinkkimaalia hillitteen uutta ruostumista.
Koukusta leikoin vielä sen pistokkeen paikan pois kun oli nyt turhana tuossa.







Erikoistyökalu.

Veto-akselin tekijällä ollu huono päivä.


Takapuskuria vähän maalailin mustalla muovimaalilla ja vielä suoristelin tuota koristepeltiä. Ihan kohduudella istuu nyt paikoilleen kun laittelee useammalla pultilla kiinni. Pitää vielä nuo ruosteet kiillottaa pois teräsvillalla ja alapuolelta rälläkällä teräsharjalla pyhkiä nuo ruosteet ja laittaa sinkkimaalia hillitteen uutta ruostumista.



Koukusta leikoin vielä sen pistokkeen paikan pois kun oli nyt turhana tuossa.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Re: VAZ 2107 - 1994 - 1500SL *Mahdollinen käyttis projekti*
Tänään otin nuo konepellin skuupit käsittelyyn eli maalailin nekin niin saavat samalla kuivua kun muuta touhuaa. Vaihtelin samalla uudet c-pilarin ritilätkin kun vanhat oli särki. Tai no vaihtelin ne jo perjantaina mutta nyt muistin ottaa kuvan.
Irrottelin etu puskuristakin tuon kromikoristeen ja pyyhkäsin noista alapuolelta ruosteet pois rälläkällä. Kovaa tuntuu tuo kromi olevan kun ei teräsharja kunnolla siihen pysty. Samalla aloin katteleen noita etupuskurin kiinnikeitä kun aloin suunnitteleen lisävaloille tellinkiä. Oli viitisen senttiä kierossa toisella puolen kiinnike. Ilmankos tuntui ettei meinaa sopia kiinnitysreiät kohdilleen. Rautakangella vain raakasti kiinnike suoraksi niin alko jo vähän paremmin sopimaan osat paikoilleen. Jossain välissä oikoa tuo lokasuoja vielä ja korjata vähän tuota puskuria ettei olisi nippareilla kiinni tuo pääty.
Lisävalotelineen suunnittelua






Irrottelin etu puskuristakin tuon kromikoristeen ja pyyhkäsin noista alapuolelta ruosteet pois rälläkällä. Kovaa tuntuu tuo kromi olevan kun ei teräsharja kunnolla siihen pysty. Samalla aloin katteleen noita etupuskurin kiinnikeitä kun aloin suunnitteleen lisävaloille tellinkiä. Oli viitisen senttiä kierossa toisella puolen kiinnike. Ilmankos tuntui ettei meinaa sopia kiinnitysreiät kohdilleen. Rautakangella vain raakasti kiinnike suoraksi niin alko jo vähän paremmin sopimaan osat paikoilleen. Jossain välissä oikoa tuo lokasuoja vielä ja korjata vähän tuota puskuria ettei olisi nippareilla kiinni tuo pääty.






Lisävalotelineen suunnittelua



http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Re: VAZ 2107 - 1994 - 1500SL *Mahdollinen käyttis projekti*
Tänään laittelin nuo puskurit loppuun eli maalailin sinkkimaalilla ne kromilistat ja etupuskurin maalailin mustaksi. Aika hiton paljon fiksumman näköinen nyt.
Kromilistat
Takapuskuri
Etupuskuri
Sen verran otti tänään takapakkia tämä projekti että taisi flekti hajota kun tuolla maikkulan nesteellä kahvilla kävin. Pois lähtiessä kaveri halusi käydä koeajolla kun on itelleenkin Ladaa kattelemassa eikä ole aikaisemmin Ladalla ajanut niin tuon koeajon jälkiin pysähdyttiin parkkiin ja jätettiin auto käyntiin kun tarkoitus oli lähtiä pian liikkeelle. Pari sykliä flekti kävi päällä mutta sitten aloin katteleen että kun alko vettä valuun reilusti ja sammutin auton niin raju kiehunta vain kävi. Pukkasi nesteet pihalle ja lämmöt lähellä punarajaa. Taisi kiehua normaalia herkemmin kun melkein puhtaat vedet koneessa vielä kun en ole vaihtanut uusia nesteitä ennenkuin se yksi nestevuoto löytyy. Säikähdys oli kova kun ei meinannut heti lähtiä uudelleen käyntiin että nytkö meni kansipahvi tai kansi. Tuossa samassa tuli erikoinen ilmiö kun virrat laittoi päälle että kiekkamittari alko elään omaa elämäänsä eli kävi välillä tapissa ja välillä pysyi 4000 kohdalla ja välillä putoili nollille. Samoiten alko välillä itekseen solenoidisuuttimet naputtaan samanlailla kuin tumppaisi koneen sammuksiin.
Kuitenkin kun kone jäähtyi niin kaikki alkoi taas pelaan normaalisti ja lähti käyntiinkin ihan normaalisti ja kävi hyvin eli ilmeisesti mitään ei rikki mennyt. Kaverilla oli kuitenkin vesiastia matkassa niin käytiin hakeen hanasta vettä ja kaadeltiin kolmisen litraa vettä jäähdyttimeen ja todettiin että noiltakin osin kaikki kunnossa eli ei vuotoja jne. Testailin flektiä niin ei lähtenyt pyörimään vaikka johdot yhdisti anturilta. Rele vain naksahteli sulakerasiassa. Ajattelin että olisiko tuo rele mennyt mutta kokeilin vaihtaa releitä ristiin ja yhdistin johdot uudelleen vaan ei siltikään lähteny pyöriin. Rele vain naksuu. Pitää huomenna vielä sulakkeet käydä läpi vaikka ehjät ne kyllä oli ja kokeilla vielä uudella releellä ja jos ei pelaa niin kokeilla antaa suoraa virtaa flektille että pystyy sulkeen mahdollisen sulakerasiavian vielä pois ja testaan että onko tuo flekti oikeasti mykkä.
Hetken kokeilin vielä käyttää ja totesin että ei tunnu vikaa olevan ja ajelin tuon kotio. Ajoviima jäähdyttää riittävästi niin ei lämmöt noussu normaalia korkeammalle.
Kromilistat


Takapuskuri


Etupuskuri



Sen verran otti tänään takapakkia tämä projekti että taisi flekti hajota kun tuolla maikkulan nesteellä kahvilla kävin. Pois lähtiessä kaveri halusi käydä koeajolla kun on itelleenkin Ladaa kattelemassa eikä ole aikaisemmin Ladalla ajanut niin tuon koeajon jälkiin pysähdyttiin parkkiin ja jätettiin auto käyntiin kun tarkoitus oli lähtiä pian liikkeelle. Pari sykliä flekti kävi päällä mutta sitten aloin katteleen että kun alko vettä valuun reilusti ja sammutin auton niin raju kiehunta vain kävi. Pukkasi nesteet pihalle ja lämmöt lähellä punarajaa. Taisi kiehua normaalia herkemmin kun melkein puhtaat vedet koneessa vielä kun en ole vaihtanut uusia nesteitä ennenkuin se yksi nestevuoto löytyy. Säikähdys oli kova kun ei meinannut heti lähtiä uudelleen käyntiin että nytkö meni kansipahvi tai kansi. Tuossa samassa tuli erikoinen ilmiö kun virrat laittoi päälle että kiekkamittari alko elään omaa elämäänsä eli kävi välillä tapissa ja välillä pysyi 4000 kohdalla ja välillä putoili nollille. Samoiten alko välillä itekseen solenoidisuuttimet naputtaan samanlailla kuin tumppaisi koneen sammuksiin.
Kuitenkin kun kone jäähtyi niin kaikki alkoi taas pelaan normaalisti ja lähti käyntiinkin ihan normaalisti ja kävi hyvin eli ilmeisesti mitään ei rikki mennyt. Kaverilla oli kuitenkin vesiastia matkassa niin käytiin hakeen hanasta vettä ja kaadeltiin kolmisen litraa vettä jäähdyttimeen ja todettiin että noiltakin osin kaikki kunnossa eli ei vuotoja jne. Testailin flektiä niin ei lähtenyt pyörimään vaikka johdot yhdisti anturilta. Rele vain naksahteli sulakerasiassa. Ajattelin että olisiko tuo rele mennyt mutta kokeilin vaihtaa releitä ristiin ja yhdistin johdot uudelleen vaan ei siltikään lähteny pyöriin. Rele vain naksuu. Pitää huomenna vielä sulakkeet käydä läpi vaikka ehjät ne kyllä oli ja kokeilla vielä uudella releellä ja jos ei pelaa niin kokeilla antaa suoraa virtaa flektille että pystyy sulkeen mahdollisen sulakerasiavian vielä pois ja testaan että onko tuo flekti oikeasti mykkä.
Hetken kokeilin vielä käyttää ja totesin että ei tunnu vikaa olevan ja ajelin tuon kotio. Ajoviima jäähdyttää riittävästi niin ei lämmöt noussu normaalia korkeammalle.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Re: VAZ 2107 - 1994 - 1500SL *Mahdollinen käyttis projekti*
Tänään tutkin tuota flektiä. Kokeilin vielä huvikseni laittaa johdot yhteen anturilta niin tuohan pärähtikin taas pyörimään eli flekti ainakin on ehjä. Noiden aikasempien oireiden vuoksi otin sitten sulakerasian irti ja aloin tutkiin että mitä se on syöny. Tuoltahan löytyikin murtuneita ja murtumassa olevia tinauksia. Muutakuin sulakerasia pöydälle ja kolvi kuumaksi. Tympeästi vain kahdessa kerroksesa levyt niin piti ensin juotella tinaukset auki että sai levyt irti toisistaan niin pääsi käsiksi molempiin puoliin. Hyvä että käytinkin kun oli tuolla välissäkin juotoksia särki. Kakkos sulakkeeltakin oli toinen pää irronnut lähes kokonaan piirilevyltä. Lähestulkoon kaikki juotokset piti käydä läpi kun tinailin uusiksi kaikki mitkä näytti vähänkään epäilyttävältä. Ihme ettei tuon enempää ole vielä sähköt oireillu.
Tuntui ainakin nyt tuon jälkiin pelaavan taas niinkuin pitää vaan pitää kuitenkin jonkun aikaa seurailla.













Tuntui ainakin nyt tuon jälkiin pelaavan taas niinkuin pitää vaan pitää kuitenkin jonkun aikaa seurailla.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Re: VAZ 2107 - 1994 - 1500SL *Mahdollinen käyttis projekti*
Kyllä kun tuohon hommaan alkaa niin kaikki juotokset pitää käydä läpi. Kuinka muuten teet? Imuroitko ensin tyhjäksi ja sitten uudelleen jutos vai lämmitätkö kunnolla ja annan vain uutta tinaa (missä juoksute mukana) kohteeseen?