LADAAN VANTEET!
Re: LADAAN VANTEET!
Saako 155 kumit levitettyä hyvin 14" 7J leveälle vanteelle, miten matala rengas saa olla? Onko eroa kesä, nasta ja kitkarenkaiden kanssa? Olen aivan ulalla näistä toistaiseksi joten kysymykset voi olla vähän hölmöjäkin ehkä osa 

En hyvästä tiedä mutta tykillä tai eetterillä ja liekillä nousee jos on noustakseen.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
onko kellään tietoa mikähän pitäisi olla et luku 7,5 tuumaa leveillä vanteilla ettei raapisi kääntäessä ylätukivarteen?
ois tiedossa 16" valssit 35 et:llä, 205/55 kumeilla
mulla tosin kääntyy enemmän etuset kuin vakiona, mutta olispahan osviittaa jos joku sattuu tietämään.
ois tiedossa 16" valssit 35 et:llä, 205/55 kumeilla

mulla tosin kääntyy enemmän etuset kuin vakiona, mutta olispahan osviittaa jos joku sattuu tietämään.
Lada 2107 1600SL jäärata pirssi
Lada 2101 1600 16v Copper Top
Lada 2101 1600 16v Copper Top
Onko kellään takavetoisessa kiinni 14x6 ja et 40?
Tällaiset vanteet olisi tyrkyllä, mutta en viitsi lähteä sovittelemaankaan, jos ei toivoa sopivuudesta.
Tällaiset vanteet olisi tyrkyllä, mutta en viitsi lähteä sovittelemaankaan, jos ei toivoa sopivuudesta.
Red Angry Bird
Onko jollain nappiksessa vanteet 6x14 et-luvulla 38?
Meneekö alle vielä?
Tai et-37
Meneekö alle vielä?
Tai et-37
Red Angry Bird
Pelkkä ET-lukukaan ei kerro kaikkea. Pelti vanteet voivat sopia mutta alumiinivanteet ei. Vanteen sisäinen muotokin ratkaisee, ottaako satulaan tai ylös nostettuna alatukivarteen.
Näinpä varmaankin,mutta olisi helpompi lähteä sovittelemaan renkaita jos jollakulla oli jo alla vastaava koko vanteella.
Ja siis aluvanteista kyselen tällä hetkellä.
Ja siis aluvanteista kyselen tällä hetkellä.
Red Angry Bird