Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Pavlovits saa kyllä laittaa tuon Prinsessa -65 säkeistön tähän, koska en varmaan sitä saa soimaan.
Mutta kävisikö myös seuraava, koska SÄMPYlle minä en kovin kauan kelvannut vaikka se kelpasi minulle pitkään. En vain millään saanut sitä miellytettyä. Tein niin tai näin niin ei kelpaa...
Mika ja Turkka MALI: Runkomäen Iltamat (1978); Ronkeli Pumpulienkeli
Taisi olla peräti viimeinen säe:
...kun kulmilta häipyi ainoa kuuluisuus
Ja jos ei korvissa soi kuin se kertsi, niin tälleenhän se biisi alkoi:
Joka ikinen, kundi hikinen
joka twistas täällä silloin
tunsi näöltä sen tytön sellaisen
joka metsästeli illoin...
Se on sitten Minulle Thuesday's Gone, vaikkeivät tulleetkaan vielä hakemaan. Oli muka yritetty soittaa että tullaan. No, numero ei ollut ainakaan minun.
Jäähyväiset jätin ja jätin se sitten tuohon herran haluttun. Hakevat huomenna ja minä olen toisaalla.
Tässä viimeinen näkymä. En aio enää kiinnittää huomiotani mitenkään, kun se kerran mielestäni lähti jo:
Käytiin siis Toffolandiassa. Sillä aikaa, Naapurin mukaan 8reikäreikä oli hakija tullut. Ja siisti oli hakujälki. Kahvikupillisen keräsin irtolasia paikalta.
Ikkunat olin jättänyt täysin auki, mutta silti ajattelin että lasia jää enemmän. Annetaan Kuusakoski Joensuulle pisteitä 9 1/2. Tuo puolikas putoaa siitä, että Vekotin ei lähtenyt eilien kuten oli luvattu.