Kombiin tuli huolletut etujarrusatulat ja jarrunesteet vaihdeltua. Kuskinpuolelle laittelin uudet jarruputket ja apparin puolelle satulan ylittävän putken vaihdoin kas.
10w-30 öljyt koneeseen ja Italialainen suodin vaihdettu, edelliset olivat vaihdettu viimeksi yli 10vuotta sitten.
Tänään siirtokilvillä ajeltu jo yli 100km ja toimii kuin junan vessa. Lujaa laatua Lada.
penkinlämmittimen johto piti korjata ku niin viliposia aamuja jo viikolla oli...
hähhää, ladoissahan niitä ei etes oo, mullapa sentään on ja nyt jopa toimii...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
110:iin vaihdettu tässä muutaman viikon omistuksen aikana takapönttö, polttoainesuodatin, tulpat ja kaasuläpän asennon tunnistin. Katselee nyt jaksaisikö öljyt ja öljynsuodattimen vielä vaihtaa ennen kuin on liian vilpoista vaihtaa.
Otin koneen Tupliksesta pois, tulee kombiin mutta ensiksi pikku remppaa. Sen verran oli vetiset öljyt koneessa, ja jakoketjun ohjaintappikin irtonaisena öljypohjassa että parempi katsoa mitä tuo on syönyt
Pari laakerivikaista golfin laturia tullut laakeroitua ja laitettua uudet liukurenkaat. Tuli vain huomattua että toisen laturin akseli on väljä uudelle laakerille, pitää jonkinlainen holkki kehittää että tulee tiivis.
Huomenna tarkoitus laittaa tulille 10 vuotta käynnistämättä ollut Fiat 600! Saas nähä saanko ekat pompan-nappi ajokokemukset!
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990