Mäntä kirjoitti:Tuo on muuten hyvä keino, jos jää kiinni niin jättää vaihde päällä kuopimaan ja menee lykkään... Tosin yleensä kun auto lähtee irti niin menee toiseen penkkaan kun ei kerkeä rattiin
niinpä niin... noin siinä on kerran ittelläki käyny eka ku läks ojasta pois ni 3 sekunttia myöhemmin oli taas toisella puolellä tietä ojassa
Täytyy kyllä sanoa että lada on hyvä hallita sladissa. Muistelen vaan kun ajelin vanhalla bemarilla, sillä ajaminen oli kun olis pidelly pässiä sarvista.. Pyörähti todella helposti. Eikä kaveri e36 bemarilla pystyny samaan ketteryyteen ja vastaheittoihin mitä ladalla pääsee.
Kyllä tämä osaa. Vedin tos 2kk sitte ku oli lunta nii pellolla yli 200 metriä pelkästää kylki edellä, oli kyl tosi mahtava vetää rinkiä siinä pikkupellolla. Täs saa jo miettiä, miten menee noilla kumeilla iha jäällä. (Takana nastat varmaan ihan hukas ku rallannu sladis nii pahasti, Edessä apparin nakki iha silee ja toine iha kunnos... Tarvii renkaita jostaki.) Eilenki samaa rataa menin, mutta oli nii uria, ettei pellolla oikein onnistunu.
Lada on kyl helppo viedä. Vertailukohteena itellä 75 Alfa joka oli paljon vaikeempi ajaa, ladalla voi heitellä menemään ihan huoletta. Se voi tietty johtua tehonpuutteestakin
1.8l teinibemari venäläisillä muovirinkuloilla ni ei tarvi
Mut ehkä sillä on ennen ollu joku muu auto,missä on ollu vähän enemmän vääntöä,
niin silloin ei tarvinnu lunta
(tai mistä mä tiedän,voi se olla että se tonne E30 koppaan on istuttanu joku rajumpi kone )