Ajattelitko kenties, että Keravalla ja Kangasalla ollaan varmaankin samaa mieltä Sipilän hallituksesta?
Eihän tässä ketjussa ole vielä kun vähän alkuveryttely lämmityksiä tehty ja haettu askelmerkkejä itse aiheeseen, ei ole matsista tietoakaan
Ja "Zingo-mies" saa musta kaverin joka ketjussa, jossa niitä "ihmettelyjä" vielä näkyy.
Tai heittäköön ylläpito sitten minut pihalle, sehän oli myös vaihtoehtona.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
arsenikki kirjoitti:Luin ton kirjoittamani nii saattaa vaikittuu siltä että olen jotenkin leuhka saavutuksistani, ja VI#UT
Olen vain ylpeä että olen edennyt urallani. Peruskoulun käyneenä.
Siitä sietääkin olla ylpeä, onnittelut siitä. Jossain toisessa ketjussa vain pisti silmään kun valitit 60000 € vuositulojen pienuutta. Luulen että Hurstin ruokajonosta löytyy aika paljon pienituloisempia. Itellä ollu vuositulot useamman vuoden ajan yli 30 tuhatta euroa ja olen ollut tyytyväinen. Rahat on riittänyt elämiseen ja olen saanut säästetyksi pahan päivän varallekin.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
No ei se yhtään tehokkaammaksi tule,jos tänne jotkut ulkomaalaiset klovnit tulee soheltamaan ...halvemmaksi voi tulla,mutta jokainenhan tietää,että halvalla ei hyvää saa
Just joo. Tehokkaammin ja halvemmalla... Sama laulu aina. Mistä tuossa enää paljon halvemmalla tekee kun nyt jo ajetaan melkeinpä persnetolla. Siihen kun tulee polakki tai litilati ajaan 5€/h eivätkä välitä työaikalaistakaan mitään (kun ei noiden ajoihin mitenkään puututa) niin yritä siinä sitten kilpailla. Kalustotkin kun huolletaan muualla kuin suomessa niin paha siinä on kilpailla. No onneksi edes polttoaine on noille yhtä kallista kun joutuvat sen suomesta tankkaan.
jta kirjoitti:Just joo. Tehokkaammin ja halvemmalla... Sama laulu aina. Mistä tuossa enää paljon halvemmalla tekee kun nyt jo ajetaan melkeinpä persnetolla. Siihen kun tulee polakki tai litilati ajaan 5€/h eivätkä välitä työaikalaistakaan mitään (kun ei noiden ajoihin mitenkään puututa) niin yritä siinä sitten kilpailla. Kalustotkin kun huolletaan muualla kuin suomessa niin paha siinä on kilpailla. No onneksi edes polttoaine on noille yhtä kallista kun joutuvat sen suomesta tankkaan.
^Kabotaasi on perseestä ja ei sen valvontakaan kuulosta olevan kovin aktiivista. Nyt jos kabotaasisäännöksiä vielä löysätään niin ei mitään järkeä. Esimerkiksi vaikka jostain entisestä itäblokin maasta tuleva kuljetusyhtiö pääsee polkemaan Suomessa taksoja ihan huolella ja täysin laillisesti. Eivät joudu maksamaan ajoneuvoveroja, eivätkä kuljettajalle samanlaista palkkaa kuin suomalaiset kuljetusfirmat. Muutenkin kuljetusala ahtaalla Suomessa niin tämä ei ainakaan paranna asiaa.
Viimeksi muokannut Uitukki, 20.12.2015 0:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
No voihan sitä laskea raskaan kaluston ajoneuvoveroa ja käyttömaksuja ja mitä niitä onkaan.
Tämä säädös taisi olla EU:n pakottama, ei voi mitään.
Palkka on mitä palkka on, ei kukaan pakota tekemään töitä, voihan sitä olla vaikka...työtön.