Sipilän hallitus

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
samarai
Lada kerhon jäsen

Re: Sipilän hallitus

Viesti Kirjoittaja samarai »

Ajattelitko kenties, että Keravalla ja Kangasalla ollaan varmaankin samaa mieltä Sipilän hallituksesta?
Eihän tässä ketjussa ole vielä kun vähän alkuveryttely lämmityksiä tehty ja haettu askelmerkkejä itse aiheeseen, ei ole matsista tietoakaan :)

Ja "Zingo-mies" saa musta kaverin joka ketjussa, jossa niitä "ihmettelyjä" vielä näkyy.
Tai heittäköön ylläpito sitten minut pihalle, sehän oli myös vaihtoehtona.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Uitukki
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Uitukki »

samarai kirjoitti:Ajattelitko kenties, että Keravalla ja Kangasalla ollaan varmaankin samaa mieltä Sipilän hallituksesta?
En todellakaan ajatellut :lol:
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Uitukki
Lada kerhon jäsen

arsenikki kirjoitti:Luin ton kirjoittamani nii saattaa vaikittuu siltä että olen jotenkin leuhka saavutuksistani, ja VI#UT
Olen vain ylpeä että olen edennyt urallani. Peruskoulun käyneenä.
Siitä sietääkin olla ylpeä, onnittelut siitä. Jossain toisessa ketjussa vain pisti silmään kun valitit 60000 € vuositulojen pienuutta. Luulen että Hurstin ruokajonosta löytyy aika paljon pienituloisempia. Itellä ollu vuositulot useamman vuoden ajan yli 30 tuhatta euroa ja olen ollut tyytyväinen. Rahat on riittänyt elämiseen ja olen saanut säästetyksi pahan päivän varallekin.
Käyttis Saab 900 S -97
arsenikki

Viesti Kirjoittaja arsenikki »

Läpällä mä sen läpsäytin. Kyllä mä pärjään
MINI Cooper S Caprio -06
Lada 2101 -86 (Projekti)
Audi A4 -08
Micra 1.3 -00
FAT Rambler -15

Taito määrää sen, mitä kykenee tekemään. Motivaatio ratkaisee, mitä tekee.
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Kiitos hallitus. R.I.P. Suomen kuljetusyritykset. http://www.hs.fi/politiikka/a1450409263496
Lattarauta

Viesti Kirjoittaja Lattarauta »

jta kirjoitti:Kiitos hallitus. R.I.P. Suomen kuljetusyritykset. http://www.hs.fi/politiikka/a1450409263496
Pitää tehdä tehokkaammin ja halvemmalla. Ei tuossa mitään RIPpiä ole.
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.

Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
virtain

Viesti Kirjoittaja virtain »

No ei se yhtään tehokkaammaksi tule,jos tänne jotkut ulkomaalaiset klovnit tulee soheltamaan :evil: ...halvemmaksi voi tulla,mutta jokainenhan tietää,että halvalla ei hyvää saa :mrgreen:
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Just joo. Tehokkaammin ja halvemmalla... Sama laulu aina. Mistä tuossa enää paljon halvemmalla tekee kun nyt jo ajetaan melkeinpä persnetolla. Siihen kun tulee polakki tai litilati ajaan 5€/h eivätkä välitä työaikalaistakaan mitään (kun ei noiden ajoihin mitenkään puututa) niin yritä siinä sitten kilpailla. Kalustotkin kun huolletaan muualla kuin suomessa niin paha siinä on kilpailla. No onneksi edes polttoaine on noille yhtä kallista kun joutuvat sen suomesta tankkaan.
Lattarauta

jta kirjoitti:Just joo. Tehokkaammin ja halvemmalla... Sama laulu aina. Mistä tuossa enää paljon halvemmalla tekee kun nyt jo ajetaan melkeinpä persnetolla. Siihen kun tulee polakki tai litilati ajaan 5€/h eivätkä välitä työaikalaistakaan mitään (kun ei noiden ajoihin mitenkään puututa) niin yritä siinä sitten kilpailla. Kalustotkin kun huolletaan muualla kuin suomessa niin paha siinä on kilpailla. No onneksi edes polttoaine on noille yhtä kallista kun joutuvat sen suomesta tankkaan.
Tarkoitat että valvonta on puolueellista?

Uitukki
Lada kerhon jäsen

^Kabotaasi on perseestä ja ei sen valvontakaan kuulosta olevan kovin aktiivista. Nyt jos kabotaasisäännöksiä vielä löysätään niin ei mitään järkeä. Esimerkiksi vaikka jostain entisestä itäblokin maasta tuleva kuljetusyhtiö pääsee polkemaan Suomessa taksoja ihan huolella ja täysin laillisesti. Eivät joudu maksamaan ajoneuvoveroja, eivätkä kuljettajalle samanlaista palkkaa kuin suomalaiset kuljetusfirmat. Muutenkin kuljetusala ahtaalla Suomessa niin tämä ei ainakaan paranna asiaa.
Viimeksi muokannut Uitukki, 20.12.2015 0:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Käyttis Saab 900 S -97
Lattarauta

No voihan sitä laskea raskaan kaluston ajoneuvoveroa ja käyttömaksuja ja mitä niitä onkaan.
Tämä säädös taisi olla EU:n pakottama, ei voi mitään.
Palkka on mitä palkka on, ei kukaan pakota tekemään töitä, voihan sitä olla vaikka...työtön.

Uitukki
Lada kerhon jäsen

^Ennemminkin pitäisi periä jotain tienkäyttömaksua tms. näiltä kabotaasirahtareilta.
Käyttis Saab 900 S -97
Uitukki
Lada kerhon jäsen

Lattarauta kirjoitti:Palkka on mitä palkka on, ei kukaan pakota tekemään töitä, voihan sitä olla vaikka...työtön.
En ole sanonut että suomalaiset eivät saa riittävää palkkaa kuljetusalalla vai mitä tämä toteamus tarkoittaa?
Käyttis Saab 900 S -97
Lattarauta

Uitukki kirjoitti:^Ennemminkin pitäisi periä jotain tienkäyttömaksua tms. näiltä kabotaasirahtareilta.
Voikohan tienkäyttömaksua periä yksipuolisesti...

Uitukki
Lada kerhon jäsen

Sitä en tiedä. Mutta silloin olis Suomen sisäisten kuljetusten kilpailu tasa-arvoisempaa.
Käyttis Saab 900 S -97
Vastaa Viestiin