Suomen vanhin lada
Kyllä mäkin sen tiedän, että niitä lyhyitä (oli ennen N-alkuisia) valkoisia kilpiä sai jos ei pitempi mahtunut - mutta tossahan on mun käsittääkseni museokilvet ? Vai saako M-alkuisia mustia kilpiä vaan kun pyytää tiskillä "lyhyet kilvet"..
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3582
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
Mustat kilvet saa 1971 käyttöönotettuun ja vanhempaan. Mutta olen ymmärtänyt että normaalisti saa vain pitkän (3+3) kilven. Mutta jos MR-alkuinen on vain museokilpi niin eihän niitä ole olemassa kuin 999 kpl... Vähän enemmän kai museorekisteröityjä autoja on?
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada Niva 1991
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada Niva 1991
Niin no, 20 kuvaa edestä päin ja vain 5 takaapäin...samarai kirjoitti:On se hieno - ja nyt on kuvia takaakin ja hyvällä silmällä otettuja.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Joka puolelta ja myöskin sisäpuolelta sekä mielellään myös konehuoneen puolelta, mahdollisesti jopa (tyhjästä)takakontistakin
Sulta Vanja puuttuu esim. tosta Fiatista kuva konehuoneesta/tyyppikilvestä kokonaan. AI:ltä nekin löytyy tosta -70:stä.
Noi sisäkuvat ja konehuonekuvat on itsestä just hienoja, koska niitä ei juuri löydä millään googlenkan kuvahaulla vaan ovat tosi harvinaista herkkua - ja joita saa vaan yleensä tollaisista hienoista harvinaisuuksista tällaisella foorumilla ja vain kovasti pyytämällä.
Sulta Vanja puuttuu esim. tosta Fiatista kuva konehuoneesta/tyyppikilvestä kokonaan. AI:ltä nekin löytyy tosta -70:stä.
Noi sisäkuvat ja konehuonekuvat on itsestä just hienoja, koska niitä ei juuri löydä millään googlenkan kuvahaulla vaan ovat tosi harvinaista herkkua - ja joita saa vaan yleensä tollaisista hienoista harvinaisuuksista tällaisella foorumilla ja vain kovasti pyytämällä.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3582
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
Syksyllä ihmeteltiin vanteita. Ihmettelen vieläkin. Esite vuodelta 1971 sekä lehtimainos vuodelta 1971. Molemmissa pyöreäreikäiset vanteet. Eikä ole talvirenkaiden takia vaihdettu italialaisia tarvikevanteita kun vanteilla on venäläiset kesärenkaat. Että minkähänlaiset noissa sitten on alkuperäiset olleet? Soikeareikäiset itsekin kuvittelisin kyllä olleen.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada Niva 1991
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada Niva 1991
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3582
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
Re: Suomen vanhin lada
Päivälleen 15 vuotta tämä on nyt ollut minulla. Vähälle käytölle on jäänyt. Tallissa homehtunut ja pölyä kerännyt. 2020 kesällä sen verran tuli ajettua että tuli katsastuksessa käytettyä kahteen kertaan. Mieli kyllä tekisi ottaa ihan käyttöautoksi mutta onko sekään niin järkevää? Ensi kesänä pitää ainakin sen verran ajella että käy taas kahden vuoden leiman siihen hakemassa.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada Niva 1991
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada Niva 1991
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3582
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
Re: Suomen vanhin lada
Tänään tuli tämä taas käytettyä katsastuksessa. Ensimmäisellä yrityksellä kelpasi tällä kertaa, ei kyllä huomautuksitta kuitenkaan. Kuskin puolelta oli edestä rajoitinkumi kadonnut johonkin, rotatko lienee poskeensa sen vetäneet tallissa kun se viimeksi katsastuksessa kyllä paikoillaan oli eikä Lada tietä ole katsastusten välillä nähnyt kuin noin 50 km. Edelleen kovasti tekisi mieli tämä ihan käyttöautoksi ottaa, onko se järkevämpi muutamassa vuodessa ajaa romuksi vai antaa homehtua tallissa loppuikä?
Jos jollain on myydä kohtuuhintaiset siistit tiikerintalja- tai seepraraitaistuinpäälliset niin hyvin mielelläni tähän sellaiset ostaisin!!!
Jos jollain on myydä kohtuuhintaiset siistit tiikerintalja- tai seepraraitaistuinpäälliset niin hyvin mielelläni tähän sellaiset ostaisin!!!
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada Niva 1991
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada Niva 1991