Sivu 1/1

Konttiperäisen Samaran peräluukku roikkuu

Lähetetty: 5.3.2008 16:06
Kirjoittaja Jaska HKI
Saako tankoja (2kpl) jotenkin kiristettyä niin että luukku nousisi enempi kuin 45 asteen kulmaan?

Re: Konttiperäisen Samaran peräluukku roikkuu

Lähetetty: 5.3.2008 17:47
Kirjoittaja Pavlovits
Viagralla

Re: Konttiperäisen Samaran peräluukku roikkuu

Lähetetty: 5.3.2008 19:20
Kirjoittaja Jaska HKI
Jaska HKI kirjoitti:Saako tankoja (2kpl) jotenkin kiristettyä niin että luukku nousisi enempi kuin 45 asteen kulmaan?
Muistan joskus nähneeni tankotyyppisissä luukunnostimissa useisiin loviin perustuvan säädön jolla tangon kireyttä (kääntöä) voi lisätä.Yksi mahdollisuus olisi se että tankojen väliin sitoisi jonkun palikan jolla tankojen jämäkkyyttä voisi lisätä.

Re: Konttiperäisen Samaran peräluukku roikkuu

Lähetetty: 5.3.2008 20:46
Kirjoittaja BME316
Jos yksinkertaisesti laittaisi pidemmät kaasujouset?

Lähetetty: 6.3.2008 11:46
Kirjoittaja Jusu
Konttiperäisessä eli sedanissa ei mahda olla kaasujousia... :idea:
Jaska HKI kirjoitti:Muistan joskus nähneeni tankotyyppisissä luukunnostimissa useisiin loviin perustuvan säädön jolla tangon kireyttä (kääntöä) voi lisätä.
TakavetoLadassa ainakin on näin.

Re: Konttiperäisen Samaran peräluukku roikkuu

Lähetetty: 6.3.2008 18:47
Kirjoittaja Jaska HKI
BME316 kirjoitti:Jos yksinkertaisesti laittaisi pidemmät kaasujouset?
Samarassa tässä mallissa ei ole kaasujousia,jälkiasennuksena voisi laittaa?

Re:

Lähetetty: 6.3.2008 18:50
Kirjoittaja Jaska HKI
Jusu kirjoitti:Konttiperäisessä eli sedanissa ei mahda olla kaasujousia... :idea:
Jaska HKI kirjoitti:Muistan joskus nähneeni tankotyyppisissä luukunnostimissa useisiin loviin perustuvan säädön jolla tangon kireyttä (kääntöä) voi lisätä.
TakavetoLadassa ainakin on näin.
...no sieltä se muistikuva lienee.Töissä kyselin asiaa ....joku tiesi että joitakin palikoita olisi viritelty tankojen väliin.