Sivu 1/1

Viritetyn ladan katsastus

Lähetetty: 19.3.2008 18:41
Kirjoittaja Gustav
Jos on liika o2 niin tarkoittaa että on liika ilmaa? Haluan säätää kasarit niin että menee tyhjäkäynillä leimasta läpi viime mittauksessa tälläset arvot co 3,03 hc 315 o2 6,78.tälläinen kone on kyseessä: http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... =3&t=19998
dellortoissa tälläset suuttimet tyhjäkäynti suutin 65 pääsutin 148 lisäilmnasuutin 210 seosputkessa lukee 7772.11. joutokäynninseosputkesta ei tietoa (misä merkitty?). sisäkurkut 36.
(nokka-akselin vaihdoin mutta päästöissä ei juurikaan eroa)
(putki ei vuoda)

Noniiin tälläinen update:kansi okaistu,crane cams sytkä, seosmittari, 2kpl weber dcoe 40 kaasuttimet ja päästöt tälläiset:CO:1.29% HC:376 O2:2.21. Eli kunnossa..ja hyvin pelittää:D Ensi viikolla katsastukseen

Re: Viritetyn ladan katsastus

Lähetetty: 19.3.2008 18:51
Kirjoittaja Mara
Imuvuotoa ja sytytyskatkoja epäilisin ensimmäisenä.
Tyhjäkäynti tuskin on kovin siistiä, onko kaasarit milloin viimeksi paritettu?
Siinä vaiheessa kun O2 on sallituissa rajoissa, on muut arvot todennäköisesti jo ihan päin helv*ttiä tuon hetken säädöillä.

Re: Viritetyn ladan katsastus

Lähetetty: 19.3.2008 19:26
Kirjoittaja Gustav
jep heti kun o2 on salitussa rajassa niin hc on päin peetä

Re: Viritetyn ladan katsastus

Lähetetty: 20.3.2008 21:11
Kirjoittaja rammracing
Moi!
Aikoinaa mulla oli 2 kappaletta A-ryhmän 120 ls Skodia ja niissä olikin sitte taistelut et sai lukemat kohilleen.Ei muuta ku 4 litraa tenttua ja 2 litraa pensaa ja sytkät niin myöhäselle et poltti loput putkessa :D Aina saatiin leima paperinn,mut niillä ei tod.kannata kauaa käyttää mottia.Sitte ku oli arvot kohillaan ja paperilla ni tankki täyten pensaa ja konttorille ja piti rukoilla et eivät ota pistokoetta! :D

Re: Viritetyn ladan katsastus

Lähetetty: 18.5.2008 0:20
Kirjoittaja ATS 8x13
Kokeile ajoittaa nokkaa vaikka 4-6 astetta myöhäiselle. Ja tarkista että pakoputki on tiivis. Jos vuotaa niin varmasti on happiarvo mitä sattuu.