Sivu 1/1
Kitkalukosta
Lähetetty: 23.3.2008 20:47
Kirjoittaja kapa
Muutama kysymys takavetoisen kitkalukosta. Kyseessä on siis alkuperäinen(venäläinen) lukko. Onko lukon kuorien pultit vasen- vai oikeakätisellä kierteellä? Em. pulttien kiristysmomentti? Onko näitä lukkoja eri tiukkuuksisia, millaisilla momenttiarvoilla?
Re: Kitkalukosta
Lähetetty: 23.3.2008 22:32
Kirjoittaja elmeri racing team
kyllä ne kierteet on oikeakätiset pulttienkireys riippuu minkäkuvuset pultit on ladan omat olen vetäny 10-11kg ei kannata laittaa 10.9 kovuutta heikompaa.Lukon kireys riippuu käyttötarkotuksesta jos lukon rampit on kunnossa niin ei tartte mitään hirmu esikireyttä meillä on rallikäytössä 6-8kg ja hyvintoimii.Jos vetää älyttömän esikiristyksen niin vakio ristitapit voipi ruveta katkeilemaan
Re: Kitkalukosta
Lähetetty: 23.3.2008 23:05
Kirjoittaja kapa
Tuo mun lukko pitäisi olla ihan vakiokunnossa ja ajamaton, minkä verran siellä on vakiona tuota esijännitystä? Ajattelin kuitenkin katsoa tuonne sisään ennen autoon laittoa, on noita muun merkkisten autojen kitkalukkoja "toimivina" hankittu mutta kun on avattu niin on olleetkin ihan loppu. Niin ja katuautoon tulossa, jolla ehkä joskus eksytään radallekin.
Re: Kitkalukosta
Lähetetty: 24.3.2008 10:26
Kirjoittaja elmeri racing team
mulle tuli uus venäjältä siinä oli jotain 7kg esikiristys kannattaa kattoo levyjen kunto meillä oli jokunen levy ottanu pintaruostetta mutta karhunkielellä sai pois.Ainoo osa mikä tuli venäjältä missä ei ollu sitä paksua mömmöö .