ongelma.

Hauskoja kaskuja, anekdootteja ja Lada-vitsejä yms.
holopainen

ongelma.

Viesti Kirjoittaja holopainen »

Olen jo pitkään epäillyt, että vaimoni on uskoton.
Usein käy niin että kännykkä soi toistuvasti ja hän vain vilkaisee puhelimeen ja katkaisee soiton
vastaamatta siihen. Hän on usein "tyttöjen" kanssa ulkona, ja kun kysyn keiden tyttöjen, on kyseessä
aina joku työkaveri jota en tunne. Olen yrittänyt seurata ikkunasta kun hän palaa taksilla
kotiin, mutta hän kävelee aina viimeisen korttelivälin ja minä ainoastaan kuulen kuinka auto ajaa matkoihinsa.
Mahtaako olla taksikaan?

Pari päivää sitten halusin tarkistaa kellonajan hänen kännykästään, ja hän sai siitä huutoraivarin kiljuen ettei
hänen kännykkäänsä saa koskea ja että minä kyylään. En ole halunnut kovistella häntä tästä asiasta ja luulen
etten edes halua tietää totuutta asiasta, mutta eilisiltana päätin kuitenkin tarkistaa tilanteen.

Jäin väijyyn asuntomme lähellä olevaan puistikkoon pensaan juurelle röllipuku päällä ja kivääri kädessä.
Pitkähkön odottamisen jälkeen lähistölle pysähtyikin mersu jossa vaimoni suuteli kiihkeästi minulle täysin
tuntematonta miestä. Siirryin piiloon oman autoni taakse, etteivät he havaitsisi minua.
Siinä kyykkiessäni huomasin alkavaa ruostetta autoni takalokasuojan kaaressa.

Pitäisikö minun teidän mielestänne vaihtaa koko lokasuojankaari vai asentaa vain uusi levikeosa? :?
START
Lada kerhon jäsen

Re: ongelma.

Viesti Kirjoittaja START »

jaa niin mikä auto? ettei vaan oo tommonen mazda 626 yheksän kymmentä luvulta? joo velipojallahan on samanlainen, siinähän kato oli myös semmosta pinta ruostetta nimen omaan takakaaressa. niin muuten milläs koneella se olikaan? velipojallahan on parinlitran koneella, se on hyvä kun on tuo lastu kato niin kulkeekin vähän paremmin :shock:
niin tosiaan siitä takakaaresta, siinähän kato kun ruvettiin enemmän tutkiin niin sieltähän tosiaan löyty enemmänkin sitä ruostetta. mehän jouduttiin kato kokonaan vaihtaan se vasemman puolen takalokari ja sitten sieltä auton alta pohjan takaosaan semmonen ihan tuota, semmonen kolmekymmentä kertaa kakskymmentä senttinen pelti paikka.
joo se tosiaan oli enemmänkin levinnyt.
onneksi siinäkin kato sattu oleen tuuri kun saatiin tuolta keltasestapörssistä katottua semmonen varaosa auto josta sitten saatiin pelti osat vaihettua. joo kato siinä oli vielä ihan hyvät pellit, se varmaan kato oli niitä jaappanin tuonteja tai semmosia :shock:
kannattaa tosiaan kahto massata ihan kunnon massalla sitten ne kotelot niin kestää varmaan monta kymmentä vuotta taas.

terveisin Kaikkonen
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
aropupu

Viesti Kirjoittaja aropupu »

Ota seuraavalla kerralla kiväärin lisäksi hiomapaperia ym tarvikkeita niin voit odotellessasi hioskella sen kaaren puhtaaksi ennen kuin se leviää liikaa. Toivottavasti vaimosi lähtee tyttöjen iltaan useasti niin saat tehtyä sen nopeammin :lol:

Ps. Muista ajaa auto seuraavalla kerralla toisin päin niin voit tarkastaa toisenkin puolen siinä kyykkiessäsi 8)
BME316

Viesti Kirjoittaja BME316 »

aropupu kirjoitti:Ota seuraavalla kerralla kiväärin lisäksi hiomapaperia ym tarvikkeita niin voit odotellessasi hioskella sen kaaren puhtaaksi ennen kuin se leviää liikaa. Toivottavasti vaimosi lähtee tyttöjen iltaan useasti niin saat tehtyä sen nopeammin :lol:

Ps. Muista ajaa auto seuraavalla kerralla toisin päin niin voit tarkastaa toisenkin puolen siinä kyykkiessäsi 8)
Perus ladistin korjaustoimenpide, jolla ei saada kuin irtoruoste pois. :lol:
Kun bemariin ostaa osia, se on ku laittas rahaa pankkiin.
Ukki

Viesti Kirjoittaja Ukki »

Tervehdykset toivottelen.
On kertynyt ongelmaa kerrakseen, on, on. Ongelmista suurin taitaa olla se, että mistä niistä kolmesta pitäisi päästä erilleen, vaimosta, ruosteesta, vaimon uudesta mielenkiinnon kohteesta.
Jos uudesta kohteesta, niin aina löytyy uusi. Vaimosta, niin joutuu etsimään uuden vaimon ja se on ongelmista vaikein. Ruosteesta taitaa olla sittenkin helpoin päästä ratkaisuun.
Mutta toisaalta sekin ilmestyy jonkun ajan kuluttua uudelleen. Tuntuu siltä, että olet melkoisen ongelmavyyhdin kanssa sekaisin. Helpoin olisi tietenkin mennä itse jonkun toisen ongelmaksi. Mutta en osaa sanoa olisiko sekään ongelmatonta, kun ei ole kokemusta. Toivottavasti ei tulisikkaan.
Olkaamme toivorikkaita ratkaisuun pääsemisesi totetumiseksi.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet :-)
START
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja START »

kyllä toi ruoste on pahin saada pois, kyllä akka lähtee varmaan käveleen muutenkin ja uusikiinnostus lähtee vaikka ambulanssilla kun ensin avittaa sillä kiväärillä.
sitten kun konttaat siellä sen hiekkapaperin, kiväärin ja röllipuvun kanssa niin ota vielä purkki hyvää pohjamaalia, eikä kitti ja pintamaalikaan pahitteeksi olisi.
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
RTJN65

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

Tämä on vanha ongelma ja ollut jo Foorumilla aikaisemmin.

Jo silloin annoin hyvän vinkin: Vaihda koko lokasuoja/kaari jotta ei lahoa heti muutaman vuoden päästä.

P.S. Vaimo joutaa kierrätykseen.
Lada rules
khonkonen

Viesti Kirjoittaja khonkonen »

Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla.
Vastaa Viestiin