Sivu 1/1
pyörännavat
Lähetetty: 25.3.2009 13:52
Kirjoittaja vesman
Onko mahdollista porata nappisilmä ladan vetarin pyörännapaan 4x114,3 jakoa.
Kellään kokemusta? Tai jos on muita vinkkejä millä vaihtaa jako nappiksen perään niin on tervetulleita. Uusien vetarien teettäminen taitaa tulla kalliiksi vai missä hinnoissa nuo pyörii?
Re: pyörännavat
Lähetetty: 25.3.2009 16:07
Kirjoittaja ralli lada
http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/di ... 554&pos=22
Tuollaiset meillä oli tämän talven kiinni, levittää samalla 30mm puolelleen.
Voihan siihen vetariin ja jarrurumpuun poruuttaa jossain pajalla uuden jaonkin, saattaa ehkä onnistuakkin.
Kannattaa samalla siirtyä käyttämään pyörien kiinnityksessä muttereita niin ei korkkaa jengat vetareista.
Re: pyörännavat
Lähetetty: 25.3.2009 17:16
Kirjoittaja Team perseauki racing
peltokäyttöön tuo nyt kelpaa vaikka ihte porakoneella mutta jos oikein tieliikenteeseen niin , joko nuo levitys palat, ostetut tai tehdyt/teetetyt. meilläkin töissä on nytten hieno cnc työstökeskus, mikä jyrsii poraa ja sorvaa mutta kun ei ole keneläkään siihen vielä koulutusta.
mutta periaatteessa siihen pakkaan pitäisi koko vetoakselin mahtua joten ei mikään mahdottomuus muutta jako suoraan vetoakselin päähän
Re: pyörännavat
Lähetetty: 25.3.2009 19:39
Kirjoittaja START
ite tein edellä mainitut levike palat manuaali sorvilla ja jyrsimellä, onnistu ihan hyvin mutta jos tie liikenteeseen aikoo niin alumiiniset ilman muuta, noi teräksiset painaa varmaan yli 5kg kappale
itsellä ei ole mahdollisuutta vetarin jaon muutokseen koska koululla ei ole sellasta konetta mihkä koko vetari sopisi
Re: pyörännavat
Lähetetty: 25.3.2009 21:13
Kirjoittaja vesman
Kiitoksia vastauksista
eiköhän noista ideoista jotain saa aikaan
Re: pyörännavat
Lähetetty: 26.3.2009 16:38
Kirjoittaja START
ja levikepalathan on oikeasti sitten laittomat

eli katsastukseen jotkut muut
