kuka on kokeillut 110:n ajoneston deaktivointia ladakerhon sivujen ohjeen mukaan? onnistuuko?
jos se toimii, niin miksi ei voisi jättää ajonestoa kokonaan pois käytöstä. jos se on pakollinen, niin ohjelmoi päälle sitten kun tarvitsee.
jotain vikaa on siis minun 110:n ajonestolaitteessa, koska joskus ei käynnisty auto. voi tietysti olla jokin muukin vika,mutta ajonestolaitetta epäilen, että on susi.
110:n ajoneston deaktivointi/ohjelmointi
- larssi21074
Re: 110:n ajoneston deaktivointi/ohjelmointi
^^Sehän on jo se ajonesto deaktivoitu eli tehty toimimattomaksi!
Nuo ohjeet toimii osaan 2002 vuoden ja vanhempiin satakymppeihin. Sen jälkeen boksi muuttui ja koodausta ei voi poistaa.

Nuo ohjeet toimii osaan 2002 vuoden ja vanhempiin satakymppeihin. Sen jälkeen boksi muuttui ja koodausta ei voi poistaa.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
niinpä niin...
no mulla on -02. en ole vielä kokeillut. soitin deltan huoltoon ja sanoivat, ettei ole ajonestossa vikaa, koska ei starttaa ollenkaan...on vaan ihan hiljaa. ehkä sitten ymmärrän hieman paremmin, kun olen ajanut 50 000km, niin kuin ajoin 2107:lla
no mulla on -02. en ole vielä kokeillut. soitin deltan huoltoon ja sanoivat, ettei ole ajonestossa vikaa, koska ei starttaa ollenkaan...on vaan ihan hiljaa. ehkä sitten ymmärrän hieman paremmin, kun olen ajanut 50 000km, niin kuin ajoin 2107:lla
Muakin kiinnostaisi sellainen vaihtoehto, että saisi sen kirotun vilkuttimen kokonaan pois käytöstä. Mitenköhän onnistuisi?
eli jos ei starttaa ollenkaan ei liity ajonestoon ajonesto estää käynistymisen mutta ei starttaamista. Tarkistappa onko sinun autossa kaksois-starttauksen estävä rele. Minulla joskus kyseinen rele oli saanut kosteutta jonka seurauksena oli hapettunut eikä kunnolla yhdistänyt. Yksi tarkistuksen kohde on solenoidin johto, joissain jäänyt hieman tiukalle ja nitkuttaa itsensä huonoon kontaktiin. Mikäli näistä ei vikaa löydy voi myös virtalukon pohja olla "väljä".pertti2107 kirjoitti: ettei ole ajonestossa vikaa, koska ei starttaa ollenkaan...
tuolla vanhojen sivujen lada info osastolla on ohjeet...helpolta vaikuttaaLadanaamio kirjoitti:Muakin kiinnostaisi sellainen vaihtoehto, että saisi sen kirotun vilkuttimen kokonaan pois käytöstä. Mitenköhän onnistuisi?

http://www.ladakerho.fi/vanhat_sivut/suomi.htm
Viimeksi muokannut pertti2107, 4.7.2009 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
onko sinun autossa kaksois-starttauksen estävä rele. Minulla joskus kyseinen rele oli saanut kosteutta jonka seurauksena oli hapettunut eikä kunnolla yhdistänyt. Yksi tarkistuksen kohde on solenoidin johto, joissain jäänyt hieman tiukalle ja nitkuttaa itsensä huonoon kontaktiin. Mikäli näistä ei vikaa löydy voi myös virtalukon pohja olla "väljä".[/quote]
releet menee minun teknisen tietämyksen ylärajoille, mutta sopisi oireenkuvaan, kuivalla kelillä eli viime viikon ma lähtien ei ongelmia.
releet menee minun teknisen tietämyksen ylärajoille, mutta sopisi oireenkuvaan, kuivalla kelillä eli viime viikon ma lähtien ei ongelmia.