Sivu 1/2
kysymys VFTS levikkeistä??
Lähetetty: 4.1.2010 13:20
Kirjoittaja L.A.D.A
Semmonen tuli mieleen, että Jos asentaa VFTS levikkeet niin pystyykö silloin käyttämään jotain 15" renkaita?? Siis et mahtuuko kääntyy ja pyörii?
Re: kysymys VFTS levikkeistä??
Lähetetty: 4.1.2010 14:28
Kirjoittaja jaasu
Sitävarten niitä levikkeitä pistetään kaariin..
Re: kysymys VFTS levikkeistä??
Lähetetty: 4.1.2010 14:39
Kirjoittaja START
mut edessä todennäkösesti silti ottaa pyöräkoteloon kiinni käännettäessä.
Re: kysymys VFTS levikkeistä??
Lähetetty: 4.1.2010 17:17
Kirjoittaja L.A.D.A
START kirjoitti:mut edessä todennäkösesti silti ottaa pyöräkoteloon kiinni käännettäessä.
Mitenkäs niitä pyöränkoteloita sais modattua et ei ottas?
Re: kysymys VFTS levikkeistä??
Lähetetty: 4.1.2010 17:25
Kirjoittaja 'aatee'
Lekalla

tai leikkaat ja liimaat sopivat pyöränkotelot kempin avulla.
Re: kysymys VFTS levikkeistä??
Lähetetty: 4.1.2010 17:33
Kirjoittaja START
ei sitä taho saada niin paljoa venymään lekan avulla, leikkaa ja liimaa konstiks taitaa mennä.
tuo riippuu kyllä vanteen offsetistakin, muistaakseni joku kehu että etuveto ET:n vanteilla olis pienellä lekan käytöllä saanut pyörimään.
viimetalvena sitä yritettiin lekan turvin saada mahtumaan, mutta ei saatu niin paljoa tilaa että ei olis ottanut kiinni (takana kyllä pyöri, mutta edessä otti kiinni aina sisäkurvin pyörä)
Re: kysymys VFTS levikkeistä??
Lähetetty: 4.1.2010 17:36
Kirjoittaja Hannnu
Eikös se niin ole että etuvetosissa on ET suurempi eli pyörä sisempänä? Itelläni oli 15" ja 6,5 leveet alut joissa oli ET 35 = raapi vakaajaan tappii käännettäessä.
Re: kysymys VFTS levikkeistä??
Lähetetty: 4.1.2010 17:40
Kirjoittaja L.A.D.A
Kiitos vinkeistä näillä pitää kokeilla sitten kun hommaan levikkeet.

Re: kysymys VFTS levikkeistä??
Lähetetty: 4.1.2010 22:08
Kirjoittaja pvdriver
L.A.D.A kirjoitti:Mitenkäs niitä pyöränkoteloita sais modattua et ei ottas?
Sellainen suurehko hienosäätöleka on tässä jutussa oikea apuväline. Paljon on kaikenlaisista autoista lekalla kolisteltu koteloita kauemmaksi...

Omassa kuitenkin ne kolmetoistatuumaiset eikä mitään ongelmaa... Käännetyt vanteetkin toki yksi ratkaisu peltokärryyn/jääratarassiin, ja aika hyväkin oikeastaan...
Ja jos nuo vfts lokarit laittaa niin tottakai sitten vanhat alta pois, ja muutenkin pyöränkaarien suurentelua rälläkän, paikkapellin ja hitsin kanssa...
Re: kysymys VFTS levikkeistä??
Lähetetty: 4.1.2010 22:50
Kirjoittaja START
ja onnee sit jos meinaatte jäällä ajaa niitten lasikuitu lokarien kanssa.
ne ei meinaan hirveita jäisen penkan kosketuksia kestä
Re: kysymys VFTS levikkeistä??
Lähetetty: 5.1.2010 10:55
Kirjoittaja pvdriver
Silkkaa hifistelyähän nuo ovatkin pelto- tai jäärata-autoon, itse laittaisin korkeintaan rakenneltuun katuautoon tai oikeaan kilpuriin jos pakko (isompien pyörien takia)...
Re: kysymys VFTS levikkeistä??
Lähetetty: 5.1.2010 22:15
Kirjoittaja L.A.D.A
pvdriver kirjoitti:Silkkaa hifistelyähän nuo ovatkin pelto- tai jäärata-autoon, itse laittaisin korkeintaan rakenneltuun katuautoon tai oikeaan kilpuriin jos pakko (isompien pyörien takia)...
Jäärata-autoon nuo tulisi ja ajattelin jos issommat renkaat pistäisi. Tulee varmaan paremman näkönen levikkeiden kanssa kuin että vetää rälläkällä lokasuojaa pois!

Re: kysymys VFTS levikkeistä??
Lähetetty: 5.1.2010 23:00
Kirjoittaja elmeri racing team
sikafleksiä väliin ja niittaa kiinni niin pysyy vaikka vähän hipookin penkkoihin
Re: kysymys VFTS levikkeistä??
Lähetetty: 6.1.2010 18:45
Kirjoittaja pvdriver
pysyyhän ne varmaan paikallaan vaan yhtenä kappaleena...

no, ulkonäköjuttu, ei vaikuta ajo-ominaisuuksiin...
Re: kysymys VFTS levikkeistä??
Lähetetty: 7.1.2010 0:38
Kirjoittaja 'aatee'
Kannattaa pitää pienemmät renkaat, isommilla tulee raskaampi välitys eikä Lada jaksa liikkua niin hyvin
Mulla olis Käyttämättömät täysin ehjät mustat VFTS levikkeet tossa ilman etulippaa, jos kiinnostaa niin ota YV:llä yhteyttä
Uus VFTS sarja taitaa maksaa lapuanlasikuidulta 140€ etulipan kanssa...