Omasta 2111:stä (2002, 16V) sippasi startin solenoidi. Hain Motonetistä uuden, eikä sovikkaan paikalleen. Vika siinä, että Motonetin solenoidi menee starttiin kiinni kolmella ruuvilla ja Ladasta irtiotetusta startissa solenoidi menee kiinni vain kahdella ruuvilla, eivätkä stemmaa millään. Tsekkasin asian toisesta ladastani (2112 vm -00 16V) ja siinä on kiinnitys samalla tavalla kahdella ruuvilla. Mihin Ladan malliin toi kolmella ruuvilla kiinnitettävä solenoidi sitten menee? Eikös solenoidit ole samanlaiset satakympeissä ja saranoissa Pitää kai kiikuttaa solenoidi takaisin Motonettiin
Motonet on just sellainen varaosaliike että ota entinen osa käteen ja sitten tiskille vatuloimaan uutta tilalle. Joskus on tullu vaihdettua 2 kertaa samaa osaa. Joissain automerkeissä on vaihdettu pahimmillaan 3krt alihankkijaa vuodessa jollekkin osalle No kolmannella kerralla tärppää jo varmasti
No se tuskin on motohutun eikun motonetin vika jos puolat ei kestä.
Laitas hakien se puola venättältä jos aluperseosa kestäisi hiukka paremmiin.
Tuli tässä muuten haettua kokemuksia motonetin soveltuvuuskatalookista.
Ei vissiin ole ihan pläkki tämäkään, tehostamattoomaan pitäisi sopia 6*700 remmi vaan annas olla, paskat se sinne mitään sovi, saapas nähdä onko tuo nykyinen sitten puolestaan liika pitkä, ostin 750 kun entinen on igor-merkinnältään 745...
Jaska HKI kirjoitti:Katsoin omaa venäjänkielistä,kuvitettua korjausopasta.Kyllä siinäkin solenoidi oli kahdella pultilla.
Samaan lopputulokseen tulin itsekkin, kahdella pultilla menee kiinni. Kävin vielä motonetissä kurkaa toistakin solenoidia, joka pitäis käydä 110:een. Kolmella pultilla oli sekin. Väärät osat motonetissä.
No sain lada kuntoon, joten taas ei murheen häivää kun ladalla ajelee
roni