Sivu 1/1
Seogsen säätöruuvi
Lähetetty: 11.6.2004 19:01
Kirjoittaja vazrider
Mikähän se nyt sitten on, kun seoksen säätöruuvin pyörittäminen ei tunnu vaikuttavan lainkaan? Eli kierrokset ei muutu. Tyhjää se pruuvi ei kuitenkaan pyöri, vaan ihan jengoilla tuntuu olevan. Tyhjäkäynnin ruuvi toimii kylläkin. Kyseessä on siis -86 1200 L.
???
Lähetetty: 11.6.2004 21:08
Kirjoittaja Jusu
Kierrä se kokonaan auki ja katso onko siinä kärki tallella.
Merkillistä...

Kyllä sen pitäisi normaalisti kierroksiin vaikuttaa. Kun minä ruuvasin seosruuvia puoli kierrosta kiinni, niin tyhjäkäyntiä piti suurentaa kolme kierrosta.
Re: Seogsen säätöruuvi
Lähetetty: 11.6.2004 22:09
Kirjoittaja micco
vazrider kirjoitti:Mikähän se nyt sitten on, kun seoksen säätöruuvin pyörittäminen ei tunnu vaikuttavan lainkaan? Eli kierrokset ei muutu. Tyhjää se pruuvi ei kuitenkaan pyöri, vaan ihan jengoilla tuntuu olevan. Tyhjäkäynnin ruuvi toimii kylläkin. Kyseessä on siis -86 1200 L.
Olisiko tyhjäkäyntipiiri tukossa? Putsaa kaasari ja kokeile uudelleen...
Lähetetty: 12.6.2004 10:16
Kirjoittaja vazrider
No niin...
Avasin, putsasin ja toivottavasti myös kokosin. Vitsikkääksi asian tekee se, että nyt seosruuvi toimii, mutta tyhjäkäyntiruuvia saa vääntää kierroskaupalla, eikä mitään tunnu tapahtuvan
Mitenkäs muuten sen seosruuvin irrotus? Onko tuo suotavaa, ettei lähde irti. Kiertyi kyllä auki ihan jees, mutta lopullisesti ei suostunut irtoamaan. Oliskos tuota pitänyt väellä ja voimalla, vai mikähän...?
Lähetetty: 12.6.2004 12:45
Kirjoittaja tolstoi
Bensapinnan taso kohokammiossa kannattaa kans tarkistaa, ja sen neulaventtiilin toiminta. Puhalla bensaletkuun ja liikuta kohoa, niin näät toimiiko se vena.
???!
Lähetetty: 12.6.2004 20:14
Kirjoittaja Jusu
Kyllä sen sopparuuvin pitäisi sieltä pudota kun sen ruuvaa kokonaan auki. Jos siinä on se muoviholkki paikallaan, se täytyy ensin kaivaa pois. Jos se nyt toimii, siellä saattoi olla roska.
Sammuuko moottori jos tyhjäkäyntiruuvin kiertää kiinni? Jos ei, tarkista jääkö kaasuläppä raolleen. Siellä on sellainen ruuvi, johon kaasuläpän kiihdytyspumpun puoleinen vipu tapaa. Jos läppä ei mene täysin kiinni, moottori käy tyhjää kurkun suuttimen kautta ja tyhjäkäyntiruuvin ruuvaminen ei vaikuta tyhjäkäyntiin...