EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Ei kukaan ole suunnitellut miittiä Eurajoelle?
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Tomtom

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja Tomtom »

Puolikasvi laitto viestiä, että maksaa minulle 20e takaisin ja lähettää ovet minulle keskiviikkoon mennessä, jos rahoja/ovia ole siihin mennessä laitettu matkahuoltoon, niin sitte minä ainakin järjestän miitin tuonne puolikasvin ovelle ja tarjoilen pullat.
1200L Red
Viestit: 324
Liittynyt: 13.2.2012 19:06
Paikkakunta: Hollola

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja 1200L Red »

No onko tämän edellämainitun lupaamat tavarat tulleet, mulle ei.Maanantaina piti olla.
Red Angry Bird
Tomtom

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja Tomtom »

Eipä ole viellä näkynyt.
virtain
Viestit: 1115
Liittynyt: 7.11.2010 20:29

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja virtain »

Minkäs takia porukka ylipäänsä tekee minkäänlaista kauppaa tuon puolikasvin kanssa...Koska kyseessähän on täysi huijaripelle...Ainakin,kun katsoo tätä viestiketjua....Itse en tee ainuttakaan kauppaa ko.huijaripellen kanssa...En nyt enkä koskaan :-?
Tomtom

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja Tomtom »

Ei kukaan varmaan hänen kanssaan kauppaa käviskään, jos olis tiennyt, että on tuollanen pelle.
Ladaaja Sawosta

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja Ladaaja Sawosta »

Matthias Matthias. Onpa tuttu nimi. On minullekkin 20€ pystyssä ohjausakselista jota ei koskaan lähettänyt.
Jos joku käy rahojaan penäämässä voi pyytää myös minun 20€ samalla. Voi ottaa puolet pyyntipalkkaa.
Ohjausakselin sain jo muualta.
Tomtom

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja Tomtom »

Helvetin tyhmä sälli, kun tekee tuollaisia juttuja ja viellä kaikki osoitteet ja puhelinnumerot on kaikkien näkyvissä. Kyllä se päivä viellä koittaa, kun tuolle mulkulle joku menee ovelle ja tekee tuttavuutta.
Evreka
Viestit: 467
Liittynyt: 24.8.2008 20:45

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja Evreka »

Oletteko rikosilmoituksen tehneet ko. tyypistä?
Avatar
Lada110
Viestit: 648
Liittynyt: 28.9.2003 16:33
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja Lada110 »

itell ei ois kanttii leikkii tollai yhtään ku saattaa tosiaan tulla nenä kipeeks kun väärien tyyppien kanss leikkii.
Nyt:Lada 112 1.5i -02~Mazda 121 -91~Mazda MPV 2.0i -00~Exät-->~Lada 2101 JM~Volvo V40 1.9TD -98~VW Jetta -91~Lada 2105 1.5 -95 ~Suzuki Baleno 4WD -01 ~Mitsu Colt -92~Lada 112 1.5i 16V -03 ~Suzuki Swift 1.3i -01 ~Lada 2107 1500 -88 "PMR"~
Uitukki
Lada kerhon jäsen
Viestit: 1371
Liittynyt: 6.1.2010 15:22
Paikkakunta: Ий

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja Uitukki »

Sen verran voin sanoa että nuo summat ovat sen verta pienet ettei maksa vaivaa tehdä rikosilmoitusta petoksesta. On niin työläs saada virallisia teitä pitkin rahoja takaisin ettei ole muutaman kympin arvosta. Mulla on kokemusta siitä että eräs tyyppi joka osti minulta Volvon antoi henkilötunnukseni kaverilleen joka otti sen avulla nimilleni Risicumista 4000€:n kulutusluoton. Ainut hyöty rikosilmoituksen teosta oli ettei kyseinen luotto jäänyt minun maksettavakseni. Korvauksien saamiseksi olisi pitänyt nähdä lisää vaivaa mutta en jaksanut koska asian vuoksi ei kuitenkaan tullut kuin hieman puhelin- ja polttoainekuluja. Mutta jos joku puolikasvin pettämistä sattuu kulkemaan joskus Eurajoen ohi kannattaa varmaan kuiten käydä tämän Matthiaksen juttusilla :twisted:
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Evreka
Viestit: 467
Liittynyt: 24.8.2008 20:45

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja Evreka »

Tuohon huijarit luottavatkin, pieniä summia kun huijaa niin moni ei jaksa tehdä rikosilmoitusta. En usko itsekään, että niitä rahoja takaisin saa muuta kuin itse hakemalla, mutta kai se poliisiakin joskus alkaa kiinnostamaan kun samasta henkilöstä tulee tarpeeksi ilmoituksia. Ja tuurilla saa jotain merkintöjä rekistereihin, tai emt.
Tomtom

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja Tomtom »

En jaksa itsekkään 40e takia tehdä ilmoitusta. Mielummin laittaisin sen 40e tankkiin ja kävisin ovella kysymässä, että mikä siinä on, kun pitää ihmisiä kusettaa.
Avatar
jta
Viestit: 4366
Liittynyt: 11.1.2004 22:08
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja jta »

Kannattaa se kuitenkin tehdä rikos ilmoitus vaikka summa onkin pieni. Huijari kun tekee 20 kauppaa noilla summilla niin alkaa oleen jo kivat summat kyseessä. Petos on aina petos vaikka summat olisi pieniä. Tarpeeksi kun tulee ilmoituksia samasta tyypistä niin alkaa poliisiakin kiinnostaa. Vaikka rahoja tuskin takaisin saa mutta ainakin huijarin voi saada vastuuseen.
Auto saa olla mikä tahansa, kunhan se vain on takapotku lada
Kuva
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html

2107 -94, 1200L -88
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Muutama laiska, huolimattomasti tilaileva tai kadonnut ostelija listoille.

skubbe
- Kaupat sovittiin, hinnat hyväksyttiin molemmin puolin ja toimittaminenkin oli sovittu. Laitoin viestin kun tavara oli minulla. Meni puolitoista kuukautta kun tämä skubbe -nimimerkki luki viestin. Nyt on mennyt ehken kuukausi, mutta mitään ei kuulu.

- Ei ole kovinkaan aktiivinen täällä. Jotain liikuntaa toisin näyttää profiilia tutkimalla olevan.

Ei iso tappio, mutta pitkästä aikaa sain harmia hyväuskoisuudestani.

ZaaGeli
- Kotoisin jostain päin Ilomantsia tai sieltä suunnalta.
- Ei ole ottanut mitään yhteyttä tuodun tavaran maksamiseksi tai toimittamiseksi. Lupasi hakea tavaran Elokuun alussa täältä Joensuusta.
- Tuskin tulee liikkumaan tuolla nimimerkillä täällä enää. Ei mikään aktiivinen LataVoorumiKansalainen.

- Tässä on kyseessä 90e kauppa eli rahaa on kiinni romussa. Tosin nämä saa kaupattua muuallekin joskus. Tai vien takaisin rajantaa.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Vastaa Viestiin