Sivu 1/1
kitkalukko
Lähetetty: 26.10.2011 5:42
Kirjoittaja waffen
pystyykö venäläista kitkalukkoa tiukentamaan kyseessa val-racing kitkalukko, ja mitenkähän tuo onnistuisi?
Re: kitkalukko
Lähetetty: 26.10.2011 6:06
Kirjoittaja elmeri racing team
jos se on levylukko niin laita simmilevy jompaankumpaan päähän ,tai hommaa yksi paksumpi levy niin johan kiristyy.Ei kitkalukon tartte olla kovin kiree jos siinä on rampit kunnossa ,
Re: kitkalukko
Lähetetty: 26.10.2011 12:35
Kirjoittaja waffen
elmeri racing team kirjoitti:jos se on levylukko niin laita simmilevy jompaankumpaan päähän ,tai hommaa yksi paksumpi levy niin johan kiristyy.Ei kitkalukon tartte olla kovin kiree jos siinä on rampit kunnossa ,
Lukko on tulossa nivaan ´sen takia haluasin että olisi suhkot tiukka että se auttaisi ristiriipunta tilanteessa.
Re: kitkalukko
Lähetetty: 18.11.2011 23:27
Kirjoittaja naco
Edelleen jos kyseessä on levylukko, niin esijännityksen kiristys edellämainitulla tapaa, toki tämä kiristää itseään veto päällä joten ei suuremmin tarvetta muutoksiin, paitsi todella pitkälle kehittyneiden kuljettajien kohdalla.
Quaife on taas toinen juttu, sihen en henk, koht, ensinnäkään suosittele kovin suurta esijännitystä, sillä "ruuvilukon" edut häviää siinä kohtaa, ja rankkaan kilpakäyttöön se on mielestäni sopimaton. Toki silläkin on ominaisuutenaan "kiristyä" vedon ollessa päällä, joten en edelleenkään näe tarvettä muutoksiin. Kiristymisen "rajuus"/ "tiukkuus" riippuu valmistajan tekemän matopyörän kolon kulmasta.
Koska kysyt tätä näin julkisesti, niin olet mahdollisesti saanut lukosi jotain "epävirallista" tietä (tässä tapauksessa lain puitteissa, nykyään virallinen olen minä), niin konsultoinnista voitkin maksaa 50€:n palkkion minulle ja Elmeritiimille puoliksi! Eiks jea?
