Lada 1600-cup auto ja sen alusta.

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Avatar
veli samara
Lada kerhon jäsen
Viestit: 1102
Liittynyt: 6.5.2009 20:17
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Re: Lada 1600-cup auto ja sen alusta.

Viesti Kirjoittaja veli samara »

en osaa sanoa. Netin syövereistä löyty, joskus kolme vuotta sitten :lol: venäjän foorumilta taisin kuvan napata, kun mietin omaa jousitus systeemiä.
Lada samara 1.3 - 87
Mazda mx-5 1.6 -98
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: Lada 1600-cup auto ja sen alusta.

Viesti Kirjoittaja START »

tarviskin kysellä ens viikolla eteen kynäiskareita tohon "jääräta" kamppeeseen. vakio jouset kun vaatii mahottoman leveän alatukivarren
pakko työntää vihreä kihveli nurkkaan ja alkaa syventymään tohon toiseen ettei mene koko kausi ohi
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
oddkidd

Re: Lada 1600-cup auto ja sen alusta.

Viesti Kirjoittaja oddkidd »

Monenmonta erillaista ratkaisua taisi olla cuppi autojen alustoissa, matalia ja jäykkiä kaikki kuiteski.
Ripauksen yli 740kg painoi minun sotaratsu "melkein" cup kuntoisena ostohetkellä.(taka ovet oli jo paikoillaan ym.peltiluukut)
olisiko kellään tietoa paljonko nuo vehkeet yleensä cuppi autoina painoi?(luokan minimipaino ja käytäntö ei aina kohtaile).

jouset minulla on eibach "lada cup federn" setti edessä ja takana, oli muuten jossain venäjällä vasta samanlaiset myynnissä.
etu iskarit on vanhat a mantan lyhkäiset Bilsteinit,laitettiin koe mielessä ku muutakaan ei justiin silloin ollu laittaa.
takana on nappiksen vakio etuiskarit.

Toimiva ratkaisu nostettujen napojen,muokattujen kääntövarsien ym.patenttejen kanssa.
varmasti vois ajaa sprinttiä tuolla ratkaisulla,linkkiä säätämällä sais varmasti vielä lähtemään hyvin viivalta.

t.a
Vastaa Viestiin