Lada 1600-cup auto ja sen alusta.
- veli samara
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 1102
- Liittynyt: 6.5.2009 20:17
- Paikkakunta: Etelä-Karjala
Re: Lada 1600-cup auto ja sen alusta.
en osaa sanoa. Netin syövereistä löyty, joskus kolme vuotta sitten venäjän foorumilta taisin kuvan napata, kun mietin omaa jousitus systeemiä.
Lada samara 1.3 - 87
Mazda mx-5 1.6 -98
Mazda mx-5 1.6 -98
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: Lada 1600-cup auto ja sen alusta.
tarviskin kysellä ens viikolla eteen kynäiskareita tohon "jääräta" kamppeeseen. vakio jouset kun vaatii mahottoman leveän alatukivarren
pakko työntää vihreä kihveli nurkkaan ja alkaa syventymään tohon toiseen ettei mene koko kausi ohi
pakko työntää vihreä kihveli nurkkaan ja alkaa syventymään tohon toiseen ettei mene koko kausi ohi
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Re: Lada 1600-cup auto ja sen alusta.
Monenmonta erillaista ratkaisua taisi olla cuppi autojen alustoissa, matalia ja jäykkiä kaikki kuiteski.
Ripauksen yli 740kg painoi minun sotaratsu "melkein" cup kuntoisena ostohetkellä.(taka ovet oli jo paikoillaan ym.peltiluukut)
olisiko kellään tietoa paljonko nuo vehkeet yleensä cuppi autoina painoi?(luokan minimipaino ja käytäntö ei aina kohtaile).
jouset minulla on eibach "lada cup federn" setti edessä ja takana, oli muuten jossain venäjällä vasta samanlaiset myynnissä.
etu iskarit on vanhat a mantan lyhkäiset Bilsteinit,laitettiin koe mielessä ku muutakaan ei justiin silloin ollu laittaa.
takana on nappiksen vakio etuiskarit.
Toimiva ratkaisu nostettujen napojen,muokattujen kääntövarsien ym.patenttejen kanssa.
varmasti vois ajaa sprinttiä tuolla ratkaisulla,linkkiä säätämällä sais varmasti vielä lähtemään hyvin viivalta.
t.a
Ripauksen yli 740kg painoi minun sotaratsu "melkein" cup kuntoisena ostohetkellä.(taka ovet oli jo paikoillaan ym.peltiluukut)
olisiko kellään tietoa paljonko nuo vehkeet yleensä cuppi autoina painoi?(luokan minimipaino ja käytäntö ei aina kohtaile).
jouset minulla on eibach "lada cup federn" setti edessä ja takana, oli muuten jossain venäjällä vasta samanlaiset myynnissä.
etu iskarit on vanhat a mantan lyhkäiset Bilsteinit,laitettiin koe mielessä ku muutakaan ei justiin silloin ollu laittaa.
takana on nappiksen vakio etuiskarit.
Toimiva ratkaisu nostettujen napojen,muokattujen kääntövarsien ym.patenttejen kanssa.
varmasti vois ajaa sprinttiä tuolla ratkaisulla,linkkiä säätämällä sais varmasti vielä lähtemään hyvin viivalta.
t.a