on pitänyt tänne lisätä jo aiemminkin kuvia ja kirjoitella mutta kun olen saamaton.
tällainen häristin se oli mulle tullessa.
http://aijaa.com/FKDhtX
tästä siis kaikki alkoi.
hirveän innostuksen ja energiapurkauksen saattelemana piti alkaa pilkkomaan tätä muuten ihan toimivaa kokonaisuutta.
en tiedä oliko tässä järkeä mutta saas nähdä mikä lopputulos on. jo näin heti aluksi voin kertoa että tämä on ensimäinen ahdettu autoni ja samalla myös ensimmäinen projektini minkä kyllä varmasti kokeneemmat harrastajat huomaavat tätä juttua seuratessa.
nyt on alku innostus hieman lopahtanut koritöitä tehdessä.
nykyisin
http://aijaa.com/NnpE74
eli siinä kuva projektin nyky tilanteesta.
mutta siis mitä on jo tehty ennen tätä kirjoitusta.
eli tekniikka purettu pois korista.
tässä vaiheessa en tehnyt tekniikalle oikeastaan mitään. mitä nyt lukuunottamatta öljypohjaa joka oli melko rupinen ja tiivisteiden vaihtoa.
samalla puhalleltu imusarja ja muuta nippeliä hinkattu ihmetelty maalailtu ja muutenkin katottu et kaikki on ok
kori purettu aikalailla täysin alustaa ja teknikkaa myöten. tukivarret puhallettu ja maalattu uudet puslat hommattu.
paikkoja laiteltu helmoihin ja ties minne.
kardaanitunneli tehty uusiksi.
kuskinpuolen ovet pellitetty pokkauksesta alaspäin ja hantin puolen etu ovi vaihdettu.
banhard tangon korin kiinnike tehty uudestaan ja vahvistettu kun vanha melkeen tippui pois

kitattu ja hiottu sieltä täältä.
samalla koritöiden kanssa olen alkanut tekemään taka-akselille levyjarruja käyttäen samaran etu-jarru levyjä ja vw golf 4 koppasen farmarin satuloita.
saas nähdä kuinka tässä käy

jos jollain on kokemuksia ajatuksia ideoita vinkkejä tai muuten vain jotakin kommentoitavaa kaikki turina on tervettullutta

yritän jatkossa lisätä tänne projektin edetessä jotakin

ps jos joku haluaa kuvia myös tekniikasta jarruista yms voin lisätä niitä tänne

kiitos ja kumarrus jo etukäteen.