Solifer Suzuki PV50 vm.1988 "ex-tappovehje"
Alueen säännöt
Otsikointi vapaamuotoinen.
Otsikointi vapaamuotoinen.
Solifer Suzuki PV50 vm.1988 "ex-tappovehje"
Tommonen peevee tuli ostettua jokunen viikko sitten. Väritys ei ole originaali, penkin pitäisi olla sininen. Moposta purin koneen ja muun tekniikan pois ja myyntiin. Tilalle tulee vähän kireempää. Pytyksi tulee 80 cc malossi, kaasariksi mikunin 22-millinen ja ilmanputsariksi motorexin vaahtomuoviputsari. Pakoputkeksi tulee peeveen Arrowin tahi Malossin tehoputki.
Alakertana tulee toimimaan Suzuki RM50-krossin alakerta, jossa on viisi vaihdetta. Peeveen omassa askissa on neljä vaihdetta. Muuten alakerrat ovat identtiset. Mainituilla virityksillä huiput lienevät satasen hujakoilla. pitää kokeilla. Mopo on kilvetön ja paperiton, mutta runkonumero on, joten tämä on vielä rekisteröitävissä. Mopoon piti tehdä uudet sähköt, ne ovatkin jo melkein valmiit. Lisäksi pyöränlaakerit uusitaan ja muuta alustan huoltoa kovia nopeuksia varten.
Viimeksi muokannut degen, 31.10.2017 13:37. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
Re: Solifer Suzuki PV50 vm.1987
Siitä jollekin alaikäiselle hyvä harrastepeli.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Solifer Suzuki PV50 vm.1987
Tämä edistyi jälleen. Alakerta 80 cc malossin kanssa on paikallaan. Vielä pitää hankkia uudet ketjut ja odottaa kaasaria. Alakertaan myös pitää lyödä öljyt sisään. Sitten onkin jo ensisavujen aika. (Jos se käynnistyy).
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
Re: Solifer Suzuki PV50 vm.1987
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
Re: Solifer Suzuki PV50 vm.1987
Hienosti rakennettu ja varmasti mukavaa ja helppoa touhua.
Minua vain hirvittää ajatella mitä tapahtuu kun joku 15-vuotias janipetteri saa tuollaisen satasta kulkevan vehkeen alleen.
Minua vain hirvittää ajatella mitä tapahtuu kun joku 15-vuotias janipetteri saa tuollaisen satasta kulkevan vehkeen alleen.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Solifer Suzuki PV50 vm.1987
Peevee on tosiaan niin yksinkertanen vempele, että tota ropaa ihan huvikseen. Itse asiassa kun itse aikanaan oli siinä jani-petteri -iässä, niin ajelin silloinkin peeveellä, joka kulki 90. Hengissä ollaan edelleen.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
Re: Solifer Suzuki PV50 vm.1987
Lisää extremiä saa kun kaljuilla renkailla lähtee yöllä ilman valoja moottoritielle
Re: Solifer Suzuki PV50 vm.1987
Pv on paras.
Hyvä että on orkkis värit
Ja laatu osat!! Itsellä oli kanssa 80cc malossi + muuta.
Nyt on 125tzr nestekoneella oleva pv. 117kmh loppuu välit.
kivoja leluja ladojen lisäksi
Hyvä että on orkkis värit
Ja laatu osat!! Itsellä oli kanssa 80cc malossi + muuta.
Nyt on 125tzr nestekoneella oleva pv. 117kmh loppuu välit.
kivoja leluja ladojen lisäksi
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
WEBER CARBURETTORS!!!
Re: Solifer Suzuki PV50 vm.1987
Ainoanan värivirheenä on nyt nuo kuparinväriset keskiöt, kun alkuperäset harmaat oli väljät. Takavalonlasikin on alkuperäinen paksu CEV, samoin etulyhty. Satula ei ole alkuperänen. Väri on väärä. Soittokelloakaan ei ole.
Viimeksi muokannut degen, 22.4.2015 18:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
Re: Solifer Suzuki PV50 vm.1987
Onko tuo rekisteröity moottoripyöräksi?'aatee' kirjoitti:Pv on paras.
Hyvä että on orkkis värit
Ja laatu osat!! Itsellä oli kanssa 80cc malossi + muuta.
Nyt on 125tzr nestekoneella oleva pv. 117kmh loppuu välit.
kivoja leluja ladojen lisäksi
Re: Solifer Suzuki PV50 vm.1987 "tappovehje"
Moi,
Hieno on, kuin uusi.
Hieno on, kuin uusi.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: Solifer Suzuki PV50 vm.1987 "tappovehje"
Moi,
Hieno on, kuin uusi.
Hieno on, kuin uusi.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: Solifer Suzuki PV50 vm.1987 "tappovehje"
Valmis. Nopeusmittarin ostin ebay:stä, tuli Indonesiasta.
Jaskalle : Jos meinaa peeveen meinaa saada rekisteröityä moottoripyöräksi, niin taitaa olla melko mahdoton homma. Jarrut, runko yms eivät vastaa alkuunkaan sitä mitä moottoripyörältä vaaditaan. Ainakaan alkuperäisenä. Tätä asiaa on muidenkin mopojen osalla puitu. Lisäksi asiaanhan kuuluu kaikenmaailman tyyppihyväksyntäbyrokratia, päästökokeet ja muu virkamieskoneistoa työllistävä toiminta.
Jaskalle : Jos meinaa peeveen meinaa saada rekisteröityä moottoripyöräksi, niin taitaa olla melko mahdoton homma. Jarrut, runko yms eivät vastaa alkuunkaan sitä mitä moottoripyörältä vaaditaan. Ainakaan alkuperäisenä. Tätä asiaa on muidenkin mopojen osalla puitu. Lisäksi asiaanhan kuuluu kaikenmaailman tyyppihyväksyntäbyrokratia, päästökokeet ja muu virkamieskoneistoa työllistävä toiminta.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Solifer Suzuki PV50 vm.1987 "tappovehje"
Ja MIKSI ihmeessä se moottoripyöräksi tarvis rekisteröidä Naapuri osti kans keväällä PV:n ja kesän sitä rassas muttei kuntoon saanut niin jäi tallin nurkkaan odotteleen parempia aikoja
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Re: Solifer Suzuki PV50 vm.1987 "tappovehje"
Jos liikenteessä meinaa ajella niin sitten,,, voin vain ajetella mitä Killien mielessä liikkuu kun Sinisiin pukeutunut mies pysäyttää ja siirtää ajokorttia Vuodella. Kun kaverit ajaa autokortin ja ajelevat kaupungissa.. niin se on helvetin pitkä aika odottaa se vuosi..