Venäjästä

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
t tulppu
Viestit: 4042
Liittynyt: 16.1.2013 7:58

Re: Venäjästä

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

Venäläisissä aakkosissa tuon tyyppinen suhuässä.tai joku 7 ässässtä...niin väkisinkin näkyy joissain papereissa tai mainoksissa.
Avatar
pavlik morozov
Viestit: 1149
Liittynyt: 11.3.2013 22:00
Viesti:

Re: Venäjästä

Viesti Kirjoittaja pavlik morozov »

t tulppu kirjoitti:Venäläisissä aakkosissa tuon tyyppinen suhuässä.tai joku 7 ässässtä...niin väkisinkin näkyy joissain papereissa tai mainoksissa.
naisten vessan ovessa taitaa olla hämähäkin kuva. se poskiässä tjsp. helppo muistaa :lol:

helistin juhtimet laulab ohjelmassa joku haminalainen sanoi että heillä oli koulussa pakkovenäjä ja ei siis ollu mikään paluumuuttaja. Onko tullut vastaan moista asiaa, siis ruotsin kielen sijastako vai englannin.

meilläpäin oli 80 luvulla koulussa joitain joilla oli englannin sijasta venäjä kun vanhemmat tunnusti väriä.
luokalla oli pari pioneerityttöä jotka luki c kielenä venäjää, mä luin saksaa. Nää nuorisoliittolaisneitoset kävi heittelemässä lumppareita meidän ikkunaan ja lähetteli kirjeitä tunnilla, olin kai sen verran slobo että tykkäsivät...
toinen kyllästy pommittamiseen ja alko seukkaan yhden kans jota sanottiin iigoriks, se oli kyl sen näkönenkin. :lol:
moskovan radioo kuunneltiin kidekoneella, ja muistan että käytiin treen leninmuseossa luokkaretkellä yläasteella. Silloin oli vielä aate voimissaan.
Индейский вождь - "вялотекущая шизофрения"
t tulppu
Viestit: 4042
Liittynyt: 16.1.2013 7:58

Re: Venäjästä

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

Isäni olisi minut kouluaikaan laittanut Venäjänkielen tunnille jos vain Kuopiossa olisi ollut mahdollisuus. En ainakaan muista että minua ois yritetty pakoittaa... En tykkää erikoisemmin Ruotsalaisista mutta kun sanoin pojalleni että Polinan Sijalle olisi voinut tulla Ruotsalainen nainen. Siihen poika ,, Että minä olisin muuttanut Äitille. Että asustele Ruotsi rouvvan kanssa kahden... onneksi Venäläinen vaimoni ja poikani tulevat hyvin toimeen..
Avatar
TsarBomba
Viestit: 1060
Liittynyt: 6.8.2013 14:10
Paikkakunta: Hypmec

Re: Venäjästä

Viesti Kirjoittaja TsarBomba »

Minäkin olisin halunnut opiskella koulussa Venäjää mutta vanhemmat kielsivät sen häpeällisenä. Vihollisen kieltä ei saanut opiskella... sain kuulla kauhujuttuja Venäläisistä niin paljon että kiintiö tuli täyteen.
Avatar
toktornivako
Viestit: 2003
Liittynyt: 8.11.2007 23:50
Paikkakunta: Kangasala

Re: Venäjästä

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

t tulppu kirjoitti:Nivanhinta puonnut.. 300000 tuhannen ruplan
Näyttää Pekka perus mallin hinta olevan 270000rup :(
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

t tulppu
Viestit: 4042
Liittynyt: 16.1.2013 7:58

Re: Venäjästä

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

En ole ostamassa perusmallia. Tarkoitus ainakin ilmastointi saada osanahkapenkit Abs jarruista en ole niin varma haluanko. Sopiva väri yms.
Avatar
pavlik morozov
Viestit: 1149
Liittynyt: 11.3.2013 22:00
Viesti:

Re: Venäjästä

Viesti Kirjoittaja pavlik morozov »

t tulppu kirjoitti:Isäni olisi minut kouluaikaan laittanut Venäjänkielen tunnille jos vain Kuopiossa olisi ollut mahdollisuus. En ainakaan muista että minua ois yritetty pakoittaa... En tykkää erikoisemmin Ruotsalaisista mutta kun sanoin pojalleni että Polinan Sijalle olisi voinut tulla Ruotsalainen nainen. Siihen poika ,, Että minä olisin muuttanut Äitille. Että asustele Ruotsi rouvvan kanssa kahden... onneksi Venäläinen vaimoni ja poikani tulevat hyvin toimeen..

tuota tulpun sananrieskoo on mukava lukea. :o tuli itekkin asuttua tolku immeisten iärellä 14vuotta.

Mikähän siinä on että savossa savolaiset vihaa ruotsia yli kaiken mutta annas olla jos eksyvät pääkaupunkiseudulle tai turkuun tai muutenvaan samaan huusholliin ruotsinkielisen kanssa niin unohtavat suomen kielen... tarkoitan näitä poliitikkotanttoja en nyt muista nimiä ehkä parempi niin.

nimim suteettisavolainen

muija ihmetteli miksei niiralan tullimiehet osaa venäjää edes yhtä sanaa... onko syynä tuo tsarbomban mainitsema ennakkoasenne. Just tuossa eilen joku ihmetteli sitä että miksi sekoitetaan venäjän politiikka ja venäläistaustaiset jotka asuu suomessa.

En tiedä mut nuo keskisavossa asuvat venäläiset ovat kuin kotonaan, siellä ei russofobeja ole. Tai onhan siitä mennyt vanha suomi ruotsi raja ennen 1812,
Индейский вождь - "вялотекущая шизофрения"
Avatar
toktornivako
Viestit: 2003
Liittynyt: 8.11.2007 23:50
Paikkakunta: Kangasala

Re: Venäjästä

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

t tulppu kirjoitti:En ole ostamassa perusmallia. Tarkoitus ainakin ilmastointi saada osanahkapenkit Abs jarruista en ole niin varma haluanko. Sopiva väri yms.
Ei noitakaan 300000 saa, mikä niissä ABS:sä haluttomuutta aiheuttaa?
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

t tulppu
Viestit: 4042
Liittynyt: 16.1.2013 7:58

Re: Venäjästä

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

Arvet päässä...
Avatar
toktornivako
Viestit: 2003
Liittynyt: 8.11.2007 23:50
Paikkakunta: Kangasala

Re: Venäjästä

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

?
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

Avatar
TsarBomba
Viestit: 1060
Liittynyt: 6.8.2013 14:10
Paikkakunta: Hypmec

Re: Venäjästä

Viesti Kirjoittaja TsarBomba »

Tulppu vissiin viittaa tapaukseen josta on kirjoittanut osioon "oletko ollut kolarissa? Millaisessa?"
Avatar
toktornivako
Viestit: 2003
Liittynyt: 8.11.2007 23:50
Paikkakunta: Kangasala

Re: Venäjästä

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

Vaikea kuvitella että ne ABS:ät olis sitä kuhmua aiheuttanut :shock:
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

t tulppu
Viestit: 4042
Liittynyt: 16.1.2013 7:58

Re: Venäjästä

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

Enpähän rupea teidän kanssa kinaamaan.. Mutta voitas pieni mielipide kysely pitää..
A. Tulppu ei olisi kuollut tai saanut suurempia vammoja jos Mossessa olisi ollut Abs jarrut, joten Abs jarrut on joka tilanteessa parhaat mahdolliset.
B.Sama siihen asti, että oli hyvä ettei ollut Abs jarruja. Ja tässä tapauksessa tuli vain ruvet päähän ja solisluu murtui.
C. Abs jarruilla oli voinut kiertää sivusta yht äkkiä hyppäävän henkilön..
D.ladassa on maailman kehittyinevät Abs jarrut ja ne toimivat 100% joka tilanteessa ,eivätkä ole 90 luvun tasoa joilla lukkiintuvilla jarruilla 100 metriä pysähtyminen ja Abs jarruilla 123 metriä..liukkaalla asfaltilla.
E.En enää ikinä osta autoa jossa ei ole Abs jarruja.
F. Voin ostaa auton ilman Abs jarruja kun en koe että tarvitsen niitä.
Voi vastata useammalla vastauksella,, Esim. A.E
Avatar
toktornivako
Viestit: 2003
Liittynyt: 8.11.2007 23:50
Paikkakunta: Kangasala

Re: Venäjästä

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

A, No nyt taitaa taas se vanha vamma päässä kiristää? Eli epäilin kyllä niiden ABS:sien sitä onnettomuutta aiheuttaneen 8) F, Todennäköisesti Suomen rekisteriin sen uuden Nivan saanti ilman niitä ABS jarruja alkaa oleen haastavaa? Mutta sen ostamista sekään ei estä! Eli kysynkin nyt Tepolta että missä tilanteessa ( sinun mielestä ) ne lukkiutuvat jarrut on niitä ABS:siä paremmat? Olkookin ne sitten Ladassa tai jossain länsi autossa, kunhan kuvitellaan että ne epäilemäsi Ladankin jarrut toimii niinkuin lukiutumattomat toimii.
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

t tulppu
Viestit: 4042
Liittynyt: 16.1.2013 7:58

Re: Venäjästä

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

Miten niin kiristää. Ei minun tarvitse selitellä miksi minä en tarvitse Abs jarruja. Minun tehtävänä ei ei ole panna mitään paremmuus järjestykseen..jos te tarvitsette kaikki muutkin sipsit hipsit niin te tarvitsette, minä en tarvitse,,
Vastaa Viestiin