Nastarenkaat

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
XXX

Nastarenkaat

Viesti Kirjoittaja XXX »

Eilen vaihdoin nastarenkaat alle. Illalla satoikin jo ensilumi ja tänään oli aamulla mukava ajella, kun on jo vähän liukastakin.
ВАЗ-21053 Жигули
LamaAjanElvis

Viesti Kirjoittaja LamaAjanElvis »

joo eilen heitti lunta täälläkin. kävin illalla tankkaamassa ja kyllä meni melkosta luikkaria. oli tosin vähän liiankin liukasta kun pintakaasulla jo meni pitkiä matkoja kahva edellä. onneks sentään mulla vetää kaikkea asfalttia liukkaammalla aina kummallakin takapyörällä eli kiinni ei helposti jää vaikka melkein kokoajan tyhjää nyhtääkin. tavallinenkin ajo onnistuu kun vaan niin tosi hitaasti maalttaa kiihdyttää. aijon kuitenkin jotain painoja konttiin laittaa niin ei tientukoks tartte aina kiihdyttäessä jäädä.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mä en kyllä enää vaihda renkaita, hirveitä lihaskipuja tuli jo siitä rehkimisestä kun otin Combin raadosta hyvät talvirenkaat pois ja vaihdoin huonommat tilalle. Tänään sai olla ihan invaliidina :cry:

urheilu ei kannata :roll: :wink:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Se on kunto päässy rappeutuun A4:a siirrellessä. ;)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Näin käy nykyään monelle.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
lada 1200s

Viesti Kirjoittaja lada 1200s »

Lada-Jussi kirjoitti:mä en kyllä enää vaihda renkaita, hirveitä lihaskipuja tuli jo siitä rehkimisestä kun otin Combin raadosta hyvät talvirenkaat pois ja vaihdoin huonommat tilalle. Tänään sai olla ihan invaliidina :cry:

Minä vaihdoin talvirenkaat ensin toisille vanteille, tasapainotin ja ruuvasin
alle eikä tullut edes hiki. :P
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Mullekaan ei renkaita vaihtaessa ole koskaan tullut hiki. Ainakaan silloin, kun oon vaihdattanu ne huoltsikalla... :? :lol:
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
nivailija

Viesti Kirjoittaja nivailija »

lada 1200s kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:mä en kyllä enää vaihda renkaita, hirveitä lihaskipuja tuli jo siitä rehkimisestä kun otin Combin raadosta hyvät talvirenkaat pois ja vaihdoin huonommat tilalle. Tänään sai olla ihan invaliidina :cry:

Minä vaihdoin talvirenkaat ensin toisille vanteille, tasapainotin ja ruuvasin
alle eikä tullut edes hiki. :P
Onko sulla oma renkaiden tasapainotus laite? :shock: Mä vaihdoin nappikseen talvikiekot, vaikka sillä ei edes ajella talvella. Lähinnä pihassa siirtymäajoa, mutta helpommin se talvikiekoilla liikkuu sielläkin kuin kesärenkailla. Ne talvikiekot ovat kyllä todella surkeat.
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Vastaa Viestiin