Hain auton kotiin vetämällä, ei ollut mahdottoman helppo reissu. Autossa ei ollut akkua, mutta sellainen oli toki mukanan. Ensin laiteltiin akku paikoilleen ja kokeiltiin sähköjä. Ensin ei toiminut mitään, mutta kun muutaman kerran napsutteli valoja, niin sekä parkit että ajovalot suostuivat palamaan yhtä aikaa. Myös jarruvalot osoittivat elon merkkejä. Vilkuista toimi vain tien puolella oleva.
Seuraavaksi tutkiskelin moottoria. Öljyä oli hieman yli ylämerkin, ja syyläri oli täynnä. Otin ilmanputsarin pois ja pumppasin bensaa käsipumpulla kaasarille. Pumppu vuosi jonkin verran, mutta sain bensaa kaasarille asti. Kun kaikki tuntui olevan kunnossa niin aloin starttailemaan. Toisella luopasi jo, mutta tarvi kuitenkin korkista vielä huikkaa ennenkuin jäi käymään. Kauaa ei kuitenkaan voinut käyttää koska bensapumppu ruiskutteli bensaa huolestuttavasti ympäriinsä... Ei auttanut ruuvien kiristyskään.
Sitten oli aika kokeilla onko jarrut jumissa. Tätä ennen olin jo kytkin painanut pohjaan ja sinnehän se jäi.



Mutta kotiin päästiin onnellisesti ilam hämminkejä. Kirjoittelen puutteista ja vioista tarkemmin heti kun olen tarkemmin tutkinut asioita. Ensimmäiseksi olisi tarkoitus vaihtaa se bensapumppu ja ilmata kytkin. Ohessa vielä pari kuvaa:
19.7.2010 mennessä uusitut osat:
-bensapumppu
-kiihdytuspumpun kalvo
-kaikki takajarruille menevät putket
-takajarrusylinterit
-takajarruletku
-tulpat
-tulpanjohdot
-bensasuodatin
-mittarivaloja
-mittariston varoitusvaloja
-kierroslukumittari
-etujarrumäntien "vesitiivisteet"
-ulompien etujarrumäntien sisemmät tiitivisteet
-ilmausruuvit eteen
-laturinhihna
-sytysjärjestelmä (kärjellinen ==> kärjetön)
-sulakkeita
-kuskin puolen vetarin stefa
-öljyt
-suodatin
-toinen bensasuodatin
-kaasarin kakkoskurkun vipu.
-rekisterikilven valon +-klipsu
-pyyhkijänmoottori

