No niin vihdoin sain autotallin lopputarkastuksen tehtyä ja sen verran tilaa että vaimon vaarin perintökalleus sisään.
ko. häppäsvärkin pelastin jo kerran saunantakaa kilpiin ja ajoin sillä vuodesta 02-09.
työn takia joutunut maantielle about. 60tkm vuodessa joten vaihdoin arki kulkineeksi toisenlaisen laitteen.
nyt olisi sitten tarkoitus saatta realisosialisminkukka takaisin loistoon.
en tiedä miksi tänne tämän kirjoitin.
ehkä että voin naureskella niille ketkä omistaa jotain etuvetoisia ruisku läpättimiä.
https://www.dropbox.com/sh/xpnhk1ci3tva ... pZ44a?dl=0
vm.81 ziguli
Re: vm.81 ziguli
Minkä takia pitäisi Etuveto Ladoja Syrjiä.. Lada kuin lada Niin Kommariks saatetaan kutsua.. Takavetoisella vaan on helpompi leikkiä.. Oon omistanut ladan kaikki vetomallit.. Kaikilla on omat hyvät ja huonot puolensa.... Mutta kaikkiaan ladassa on helpohko tehdä muutoksia ja varsin halpaa ylläpitää kunnossa. Hienoa että olet Ladan laittamaan etkä viemässä sulattoon.. Kuitenkin minun 111 on ollut paras auto 7 ladasta..
-
- Viestit: 164
- Liittynyt: 6.1.2012 20:10
- Paikkakunta: Kouvostoliitto / kuusaa / mäksä
Re: vm.81 ziguli
Niissä takavetoisissa ei ole sitä "old skool" ajan patinaa.
Itsehän olen alkuni saanut ladan takapenkillä niin pitäähän se olla itelläänkin takavetoinen.
Mielipiteitähän nämä on, mutta kaikilla olkoon omansa. GTi -lehdessähän oli todella siisti keltainen turbosamara kaikilla modausherkuilla.
Oiskohan Minun autoni sopivampi paikka tälle threadille.
Itsehän olen alkuni saanut ladan takapenkillä niin pitäähän se olla itelläänkin takavetoinen.
Mielipiteitähän nämä on, mutta kaikilla olkoon omansa. GTi -lehdessähän oli todella siisti keltainen turbosamara kaikilla modausherkuilla.
Oiskohan Minun autoni sopivampi paikka tälle threadille.
"älä lyö kiinni sitä, se on paskana"