Katsastuksessa tuli hylkyä etuiskarin lotinoista ja takaiskarien vaimennuseroista.Tilasin tavaraa Mansemotorsilta mutta jäi kaivertamaan se,että iskarin saa kokonaisena tai sitten vaihtopatruunana (tai sinnepäin).Itse en ryhdy remonttiin mutta mikä ero lienee asennuksessa?
Hinta tuntuisi suosivan koko pakettia. Olisi mukava esiintyä asiantuntijana kun ryhdyn soittelemaan ammattimiehille.
112 iskariasiaa
-
- Viestit: 1924
- Liittynyt: 30.6.2005 19:58
- Paikkakunta: Öllölä,Tuupovaara Joensuu
112 iskariasiaa
2112,-04,hopea
2112,-06,musta
2111,-06,musta
2x 1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x2,2112x2,1117.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
2112,-06,musta
2111,-06,musta
2x 1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x2,2112x2,1117.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
Re: 112 iskariasiaa
Joissain aivan alkupään satakympeissä voi olla etutolppa siten että sinne vaihtopatruunan saa, eli yläosa aukeaa ruuvaamalla. Seuraavissa korkki on pistehitsattu mutta sen saa vielä väkivalloin auki ja patruunan vaihdon jälkeen saa suljettua. Uusissa on korkki on kiinteä tai saa senkin vielä rälläkällä ja hitsillä vaihdeltua mutta en tiedä sopiiko sinne tuo perus patruuna enää sisälle.
Eli ns. koko tolppaiskari on se mitä vaihdetaan nykyään.
Eli ns. koko tolppaiskari on se mitä vaihdetaan nykyään.
Re: 112 iskariasiaa
Itsellä kävi niin ettei saanut sillä hetkellä koko iskaria eteen muuta kuin toiselle puolelle, niin otin vaihtopatruunat. Vm 2003 Lada 112 onnistui hyvin patruunoiden vaihto ja samalla jouset uusiksi. Minulla oli se etuiskarin yläpään kiinnityslaakeri väljä ja sieltä kolisi niin samalla iskarit ja jouset uusiksi kun oli alkuperäiset.