Sivu 1/1

kaasarin 2 kurkku

Lähetetty: 31.1.2005 11:46
Kirjoittaja el`miquel
eikös näin oo että 2 kurkku pitäs aueta alipaineel? siin kaasarin vivustos on sellai jousi mikä ilmeisesti hoitaa sitä 2 kurkkua,sen ku otin pois ni joha alko menohaluja tulee ja alko kiertää ja vääntää iha homona.
:lol: eli kakkonen on ollu koko ajan kii tähäasti (puol vuotta ajellu jo) :D
mut sellai onkelma vaa et tyhjä käynti on varmaa jotai 3000 rpm :lol:
yritin laittaa vähä hereemmän jousen siihe mut nyt ei taas aukee se toinen kurkku ku joutuu vinguttaa hullunlailla,mite sais pelittää oikein?

Lähetetty: 1.2.2005 11:37
Kirjoittaja Oskar
Tästä ei oikein kukaan tunnu tietävän...
Joutuu vaan ite testaamaan..

Lähetetty: 1.2.2005 21:00
Kirjoittaja Lada-Jussi
riippuu auton mallista ja vuosimallista aukeaako kakkonen alipaineella... mutta onko siinä jotain jousia mitä irrottamalla saa kakkosen aukeilee ilman alipaineita....?? hieman kuulostaa erikoiselta, parempi vaan tosiaan itse kokeilla :? :roll:

Lähetetty: 1.2.2005 21:07
Kirjoittaja Toveri Sladimir
Tästä on jo 16 v. aikaa, mutta muistaakseni alipainesysteemin kun poisti, ja tilalle laittoi jousen, niin silleenhän se aukes heti kun 1. kurkku oli lähes täysin auki.Eikös siinä alipainekurkullisessa ole 2.kurkulla 2 läppää peräkkäin, vai olikos se jotenkin pakko-ohjattu mekaanisesti vielä alipaineen lisäksi?Kyseessä oli -82 2105 1.3.Kattokaapas sinne pannuhuoneeseen ja kertokaa.

Lähetetty: 2.2.2005 1:25
Kirjoittaja el`miquel
kyseessä on 1200s vm-90. en tiiä mut tän jousen ku ottaa pois ni alkaa kiertää sikana ja kyllä kulkee iha erilail ku laittaa jousen takas?? eiköhä tää jotenki o yhteydes toho 2 kurkkuu... huonoi puolii vaa et tosiaa tyhjä käynti sika koval ja kylmänä röpeltää ja bensa haisee eli antaa soppaa iha hyvi vissii mut lämpimänä kyllä lähtee! mitehä ton pitäs oikeest toimii ku jousen laittaa takas ni ei salee avaa kakkosta missää vaihees kiihdytystä...

Lähetetty: 2.2.2005 1:38
Kirjoittaja jta
Tuo kakkos kurkkua aukee vasta melko isoilla kierroksilla jos paikoillaan huudattaa meneen... Mutta eikös tuossa ole jotain että sitten ajaeesa kun sinne tulee enemmän alipainetta niin se sitten aukee herkemmin? Tjtn? Näin mä oon tuon ymmärtäny... Mutta sen kyllä huomaa jos se kakkos kurkku ei aukee... Ei oikein ole vetojakaan sillon.

Lähetetty: 2.2.2005 8:43
Kirjoittaja RYSSA
kun purkaa sen tötterön ja vaihtaa jousen kalvon toiselle puolen,niin 2 kurkku toimii.

Lähetetty: 4.2.2005 20:43
Kirjoittaja meggeri
Ja vanhasta Weberistä saa koko vipusetin mikä säätää 2-kurkun toimintaa. Käy kiinni ihan helposti pelkällä jakarilla ja rukarilla. Kaasarin mallia en muista, mutta kuitenki...

Lähetetty: 4.2.2005 22:46
Kirjoittaja TOVERI NIVA
Joo tossa weberin dgv:ssä on sillai mekaanisesti aukeeva, se aukasee kakkosen läpän about sillo ku ykkönen on puolillaan noin niinku kuivakäytös.