Sivu 1/1
Kylmänä kolmella pytyllä
Lähetetty: 8.2.2005 23:57
Kirjoittaja nivailija
Niva käy aina kylmäkäynnistäessä kolmella pytyllä ja ei meinaa pysyä käynnissä. Sitten kun on hetkinen ajettu, se käy lämpimänä tasaisesti. Olisiko virransaannissa jotakin ongelmaa? Vai onko tämä taas Ladan vakiokamaa...

Lähetetty: 9.2.2005 9:10
Kirjoittaja foma
Mul autoi juuri virranjakajan kannen vaihto (aikamoiset hapettumat), ja sitten tulpien vaihto. Nykyään rupee olemaan taas semmonen että käynnistyksessä pari kertaa pyörähtää kolmella ja sitten ku kaasua painan nii mustapilvi takana ja neljäskin tulee mukaan peliin... Vähä rikkaalla taitapi olla...

Lähetetty: 9.2.2005 10:39
Kirjoittaja nivailija
En usko, että minulla ongelma johtuu rikkaasta seoksesta. Seos säädettiin ammattilaisella ja laitteistolla viime kesänä. Jokin muu tässä mättää...
Lähetetty: 9.2.2005 12:53
Kirjoittaja kimila
Mullakin on vähän samanlaista ongelmaa. Kylmänä kun käynnistää niin täristää hirveästi. Sitten kun lähtee ajeleen ja lämmöt vähän nousee niin tuntuu semmonen pikku nykäys ja alkaa käymään normaalisti ja tärinä loppuu. En tiiä käykö mulla sitten kolmella kylmänä mutta täristää ja kulku on vähän vaikeaa. Siis tämä tommosessa 92vm. axtekki- ladassa.
Lähetetty: 9.2.2005 13:09
Kirjoittaja nivailija
Eniten tässä v*tuttaa se, että autoa pitää kokoajan polkea, ettei se sammu. Vaikea jarruttaa, painaa kykintä ja kaasua samaan aikaan vaikka liikennevaloihin tullessa. No onhan käsijarru olemassa.... Silti hankalaa temppuilua.

Lähetetty: 10.2.2005 16:07
Kirjoittaja ripe
Mun lada on usein samanlainen! Onneks 1200:ssa on käsiryyppy, jos pitää sitä vähän päällä aina risteyksissä, niin pysyy paremmin käynnissä...On se silti hankalaa.
ripe
Lähetetty: 10.2.2005 16:34
Kirjoittaja Misha
No voihan räkä, minäkin olen alkohol... eikun siis munkin Lada tekee noin joskus kylmänä!
Keksiikös ketään mitä yhteistä näissä meidän autoissamme on? Itellä siis 1500s axteekki.
Lähetetty: 10.2.2005 18:16
Kirjoittaja Nonnis
Vaihdat vaan liikennevaloihin tullessa vapaalle niin voit sitten painaa jarrua ja kaasua samaan aikaaan

Lähetetty: 11.2.2005 15:58
Kirjoittaja R-J
Menee tekniikkalajiksi. Mut toimivalla käsiryypyllähän tuo on simppeli homma.
Lähetetty: 11.2.2005 21:58
Kirjoittaja jta
Itellä oli nappiksessa juurikin tuo ongelma että kylmänä ei käyny ku kolmella mutta vähän aikaa lämmettyään otti neljännenkin mukaan... Vaihdoin tulpat (vaikkei entisillä olu ees paljon ajettu) niin sen jälkeen ei oo ollu tuota ongelmaa että kävis vain kolmella.
Re: Kylmänä kolmella pytyllä
Lähetetty: 11.2.2005 22:38
Kirjoittaja ,_,/ukka
nivailija kirjoitti:Niva käy aina kylmäkäynnistäessä kolmella pytyllä ja ei meinaa pysyä käynnissä. Sitten kun on hetkinen ajettu, se käy lämpimänä tasaisesti. Olisiko virransaannissa jotakin ongelmaa? Vai onko tämä taas Ladan vakiokamaa...

Tai tuntuu että käy kolmella, mutta käykin kaikilla ja jättää vaan sieltä täältä väliin. Jos noin niin vika vois olla "soppa"-puolellakin.
,_,/ukka
Re: Kylmänä kolmella pytyllä
Lähetetty: 11.2.2005 23:43
Kirjoittaja Misha
,_,/ukka kirjoitti: Tai tuntuu että käy kolmella, mutta käykin kaikilla ja jättää vaan sieltä täältä väliin. Jos noin niin vika vois olla "soppa"-puolellakin.
Joo, oikeestaan mä veikkaisin tätä koska tässä kyseessä oleva epätasanen käynti ei kuitenkaan ole ihan samanlaista epätasasta käyntiä kuin kolmella käynti.
Lähetetty: 14.2.2005 17:19
Kirjoittaja vesanen
Sama vika aina kylmänä käypi kolmella ja sitte ku antaa vähä jenkaa ni lähtee neljäs mukaa