Sivu 1/1

Erään ladan tarina..

Lähetetty: 20.5.2005 11:42
Kirjoittaja glo
Eli ostinpa eilen keskiviikkona (18.5.05) ensimmäisen ladani. Kyseessä on 2105 1500S, vm. -93. Mittarissa lukema 8800, ja huoltokirjaa (!) tutkailtuani päättelin mittarin kierähtäneen vain kerran ympäri (viimeinen merkintä tehty vuonna -97, jolloin suoritettu 60 000km huolto). Myyjä kertoi penkkejen olevan "kuulema hyväkuntoiset", no totuushan paljastui, kun otin myöhemmin päälliset pois, hyväkuntoinen ei kyllä vastannut penkkejen kuntoa, uusi olisi lähinnä oikea sana, penkeillä ei ilmeisesti ole istuttu kertaakaan ilman päällisiä. Ainoa vika mitä autossa on, on vuotava pakoputki (liitos katista taaksepäin), leimalle kesäkuussa. Suhteellisen siisti pelleiltään pari pienenpientä kukkaa siellä täällä (ovien alareunat tosin on tehty pakkelista). Hintaakin kertyi ko. autolle alle tuhat mummonmarkkaa. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan, ainakin uuden pakoputken ilman kattia (lähes 2x auton hinnasta tuollainen katti) ja azteekki vaihtuu DGAV weberiin, joka jäi taannoin käteen Escort Mk. II -projektista.

Lähetetty: 20.5.2005 11:48
Kirjoittaja RTJN65
Meinaatko saada ton vielä katsastuettua ilman kattia ja astek kaasutinta??. Jos saat niin joko on todella huolimaton katsastusinsinööri tai todella hyvät välit edelliseen :D .

Tossa voi käydä niin että lamda saa siipeensä ja ASTEEKKI JUMALA RANKAISEE :twisted: .

Lähetetty: 20.5.2005 11:58
Kirjoittaja Nonnis
Joo elikkäs eka kannattais hakea se leima, ja sitten vasta katti ja kaikki axtekkikilkkeet pois, ja taas ensi vuonna leimalle ne takaisin. Jos intoa moiseen riittää.

Lähetetty: 20.5.2005 15:37
Kirjoittaja glo
Siis ensin leimalle, sitten vasta osat vaihtoon. Kattiputkisto pidetään reservissä tulevia leimoja varten.

Lähetetty: 24.5.2005 10:10
Kirjoittaja glo
Viikonlopun vilskeessä sitten laturi otti ja sippas, syylliseksi paljastui säädin/rele/hiilipaketti, johon oli toinen hiili sulanut kiinni. Uusi paketti on tällä hetkellä taskussa ja odottaa paikalleen pääsyä.