Sivu 1/1
110:n käynnistyksen esto ja muut 110:n ihmeet`?
Lähetetty: 31.5.2005 10:12
Kirjoittaja jamppa110

päivänä eräänä painelin ilta tupakille ja ihmettelin ku on jollaa huono auto kun ei strarttaa vaik kuinka sahaa!!

sit hoksasin et jokuhan sahaa mun ladaa otin koiran mukaa ja annettii rosmolle vauhtia!
aina meillä ovet pihalla auki mutta nyt oon oppin ottaa avaimet pois virtalukosta eihän sitä tiedä vaikka joku rosmo osaisi käyttää tota käynnin estoa mikä toisaalta on hyvä mutta toisaalta ihan P.....
olenko ainoa kellää hyvää sanottavaa 110:n käynninestosta???
110:n käyn.esto
Lähetetty: 31.5.2005 10:54
Kirjoittaja Ladaism
Muutaman kerran unohtanut käynistykseneston. Istunut autossa liian kauan ja yrittänyt sit startata..*nolona*
Kätevin tapa on kyl käyttää eka avainta virtalukossa ja sit vast kuittaa se. Ei tarvii ovea avata.
Ainakin voi olla varma, että kukaan ei vie autoa..kuka varas nyt jaksaa ohittaa ladan käynnistykseneston ;D
Toisaltaalta pelottaa koska se kääntyy mua vastaan ja ei edes anna mun käynnistää..varsinkin kun ei ole sitä punaista pampulaa.
110: käynnin esto
Lähetetty: 31.5.2005 19:53
Kirjoittaja jamppa110
mitä siit punasesta tapahtuu kun myyjä sano et siihi EI SAA KAJOTA!0
ni tottakai alko kiinnostaa mitä käyp mut en o "viel"ehtin/viittin kokeilla ku pelottaa et jos se pillastuu ja kääntyy mua vastaan
mut onko kokemuksia tai tietoa et kuin herkäst noi pillastuu ja mitä sit jos se pillastuu auttaskohan ottaa akunkenkä irti ja antaa huilii ja sit tarjota sitä avainta tai mikä pampula se nyt on?
nii ja asiasta satakymppiin! mikä jako mahtaa olla renkaissa ?
kysyin delta-auton huollost toinen ukko sano 4*98 ja toinen 4*100
käykö punton vanteet?? tai viiatin ylipäätään?
Lähetetty: 31.5.2005 20:08
Kirjoittaja Nonnis
Käynnistyksenestoista en tiedä mutta vannekoko on 4x98, jo ny on jos Teltassa eivät tiedä

Lähetetty: 31.5.2005 22:01
Kirjoittaja pressa
etuvetoisiin käy fiiat lada lansia vanteet
eli konelan merkit samalla jaolla
Lähetetty: 1.6.2005 7:33
Kirjoittaja esses
Sillä punaisella pampulalla voi koodata uusia mustia pampuloita, jos vaikka toinen hukkuu.
Vanhemmissa voi koodata vain kaksi mustaa kerrallansa. Uudemmissa taitaa olla mahdollista neljään.
Ei sillä punasella nyt ihan helposti vahinkoa saa aikaan, mutta jos tarpeeksi tökkii niin kyllä sillä voi saada mustat koodattua pois pelistä.
Saahan ne koodattua takaisin, ja jos jostain syytä ei niin sitten vaan ostaan uudet mustat ja koodaa ja taas vörkkii.
Lähetetty: 1.6.2005 11:27
Kirjoittaja jamppa110
elli punaista pampulaa ei kannata hukata!
onks kellää kokemusta saako ton käynnineston niin että se toimii kauko säätimellä jos autoo laittas hälyt??
aattelin laitattaa hälyt toho kun se kumminkin venälällä on aika kysyttyä tavaraa ja eikä sitä tiedä minkä näkönen tostakin tulee ku venäjältä löytyy aivan kaikkea noihin ladoihin ja hinnat kin on kohillaan esim:ralliratti toin samaraani ja 1200s:sää ratit keskiöineen kaikkineen samaraa makso 15€ ja 1200 10€ja ei ollu mitää "harakiri osii" vaan varmasti aitoja! sama samaran taka pönttö jossa molemmille puolille autoa ulos tulos 50€ ja suomessa ne maksaa mansikoita
nyt kaveri löytänyt viipurista 110 TUNING osii ja hinnat kuulemma kohillaan ni voi olla että kohta meitin varmari muuttuu kunhan se pirun viisumi tulis
saako suomesta mistään mitää 110 puskureita tai mitään?
Lähetetty: 9.6.2005 23:30
Kirjoittaja larssi21074
Hyvä puoli satakympin käynnistyksenestossa on: se on helppo kytkeä pois päältä(toiminnasta). Tarvii muistaakseni punasen avaimen.
Loppuu pampulalla sohiminen!!

vilkkuva valo
Lähetetty: 12.6.2005 11:14
Kirjoittaja pena
Miksei sen voisi kytkeä poiskin, jos se kerran on mahdollista (?), mutta toivoisi kyllä punaisen vilkkuvan valon säilyvän varoituksena.
Lähetetty: 12.6.2005 18:04
Kirjoittaja esses
Kyllä se valo siellä silti vilkuttelee.
Lähetetty: 13.6.2005 12:25
Kirjoittaja jamppa110
Lähetetty: 13.6.2005 12:31
Kirjoittaja 110HB
Ei taida ohjekirjasta olla hyötyä tuohon temppuun, mutta täälä foorumissa on jossakin ohjeet miten sen saa pois päältä.
http://www.ladakerho.net/info/muut/elektro.htm#005
Lähetetty: 13.6.2005 12:45
Kirjoittaja jamppa110
joo ei toi ohjekirja kovin paljoo auta tossa asiassa

Lähetetty: 18.6.2005 10:12
Kirjoittaja Mosse-Aksu
Kyllä on ohjekirja muuttunut paljon huomompaan suuntaan sekä tekstin että kuvien osalta, kun vetaan sitä minulla olevaan Moskvitsh 407 - 423 - 430 ohjekirjaan. Tämä johtunee ainakin osittain myös maahantuojasta. Vai eikö niillä sitten ole ollut kunnollista manuaalia suomennettavaksi.
Lähetetty: 19.6.2005 1:00
Kirjoittaja samarai
Mosse-Aksu kirjoitti:Kyllä on ohjekirja muuttunut paljon huomompaan suuntaan sekä tekstin että kuvien osalta, kun vetaan sitä minulla olevaan Moskvitsh 407 - 423 - 430 ohjekirjaan. Tämä johtunee ainakin osittain myös maahantuojasta. Vai eikö niillä sitten ole ollut kunnollista manuaalia suomennettavaksi.
niin ja täytyy ottaa huomioon, että valmistusmaan talousjärjestelmä on myös vaihtunut näiden automallien aikana.

Kapitalismiin ei kuulu omatoimisuus tuotteiden huollossa. NL:n valmistamiin teknisiin tuotteisiin kuului poikkeuksetta aina monipuolinen ohjekirja oli sitten kyseessä vaikka vessan ovenlukko

Itseltä löytyy muuten myös toi 407 Mossen manuaali, joskus nuoruudessa tullut sellainenkin omistettua(vm61), sen manuaali on todella hyvä.