http://www.ladakerho.fi/info/niva/1700i.htm
aika yllättävästä kohteesta löytyy tietoa välityksistä

ja itselleni vaihdoin niveaan wanhan nimenomaan nelilovisen kun 5-vaihteinen tuli ajettua kiveen pas2 ja selvisi että nelivaihteisista löytyy tiheämmällä ykkös vaihteella oleva malli joten unohdin tuon 5-vaihteisen uutta etsiessä.
laatikon takakannakkeen louduin "säveltämään" lattaraudasta koska orkkis meni mutkalle ja kannatin gummit niissä olivat erilaiset, toisessa oli ns. väärän kätinen , laatikon peffan ruuvit oli siis päin vastaisilla puolilla... kaikissa 4-v malleissa ei vissiin ole nuin , tuo mun nelilovinen oli sellaista mallia jossa ei ollut paikkaa pakkivalon katkaisialle ?

tuossa näkyy tuo omavalmiste kannatinrauta joka pokkasin 6x100mm lattaraudasta ..
edit: muistaakkeni 5-lovisessa se laatikon takaosa on eri näköinen ns. möykky kun 4v mallissa, saman mittaset ne on silti .