laatikko?

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
ralli lada
Viestit: 848
Liittynyt: 12.4.2005 20:38
Paikkakunta: jämsä�

laatikko?

Viesti Kirjoittaja ralli lada »

mikäköhän on iskeny ladaan kun on tullu turbo ihan itestään? :shock:
laatikko ujeltaa kolmosella ihan ku olis turbotettu :D
ja on vaihekeppi kasvanu pituutta kun ottaa maahan kiinni :)
eli kolmonen menee rutisten päälle.
ja laatikko on viisi lovinen ja vuosimallia 1991.
ja auto on 2105 axtec :)
21013 2300tic
Avatar
Lada-Mies
Viestit: 947
Liittynyt: 22.2.2005 10:29
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Lada-Mies »

ja jos ei ole ni lisäät :wink:
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86

+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..

Сделано в CCCP
Avatar
ladoilla radalle
Viestit: 883
Liittynyt: 12.8.2005 20:20
Paikkakunta: Joutsa/Heinola

Re: laatikko?

Viesti Kirjoittaja ladoilla radalle »

Idän Ihme 1 kirjoitti:Katot sinne laatikkoon onko öljyä?
meinasin samaa.. ja jos on ni laitappa uudet öljyt ja kato miten paljo on metalli silppua öljyn seas.. ja epäilen et ei korjaannu mut ei sitä voi tietää ni uuttaa lootaa kehiin.. tai sit jotai muuta..
Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
Avatar
pressa
Viestit: 10530
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

öljyä kannattaa viis-lovisen laittaa kolme desiä enemmän kuin ohjekirja sanoo
tuolla pienellä ylitäytöllä varmistetaan apuakselin täydellinen voitelu heti lähdössä
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

pressa kirjoitti:öljyä kannattaa viis-lovisen laittaa kolme desiä enemmän kuin ohjekirja sanoo
tuolla pienellä ylitäytöllä varmistetaan apuakselin täydellinen voitelu heti lähdössä
Tää on taas uutta mulle, onko tämä ihan fakta :shock: Mutta jos 3 desiä enemmän pitäs saada sisään niin pitäis melkein kaataa lada kyljelleen että mahtus...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
pressa
Viestit: 10530
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

laatikon voitelu perustuu roiskeisiin ja korkeammalla oleva pinta saavuttaa nopeammin apuakselinkin
ja kolmedesiä menee enemmän jo kun isolla hallitunkilla nostaa reunasta
Avatar
larssi21074
Viestit: 1941
Liittynyt: 14.10.2004 10:22
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

Prseestä on tuo 5v. laatikko. Se laatikon jatke jossa on pakki ja vitonen, on sellanen p-reikä ettei sieltä saa edes öljyjä vaihdettua, sinne jää kaikki se moska joka lähtee synkroista yms. Pitäisi kehitellä tyhjennystulppa sinne takapäähänkin.. Hyvää tykkää laakerit, ja kohta ulvoo..
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
Lada_VFTS
Viestit: 209
Liittynyt: 22.1.2004 12:15
Paikkakunta: Korpilahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lada_VFTS »

Öljy sieltä on vähissä laakerit viheltää ja kolmosen synkrot ottanut vähän kipeetä öljyn puutteesta.
Rahalla saa ja Nivalla pääsee
Vastaa Viestiin