
olikos 1600:sessa kovat kansipultit?
olikos 1600:sessa kovat kansipultit?
olikos 1600 kovat kansipultit? oisko kellään tuollasen 1600:sen momentti lappuja josta sais tietää kampiakselin pukkien kiristys momentit, kannen momentit, jne....? paljonko kärsii laittaa ahtopaineita vakio kannen tiivisteellä? vai kannattaako heti tehdä kupari tiiviste, liekkirenkaan urat sun muut... 

kovat on. kannattaa ehdottomasti tehdä kuparitiiviste! jos ajelee n.0.3ahdoilla niin menee vakiokin. mutta vanhatmerkit kertovat että tollasella 0,3ahdoilla ei kukaan eikä ketään viitti kauaa ajella! se on aivan varma että ahdot tarttee olla viimeistään kahden viikon ajon jälkeen 1,3 baarissa! usko poies 

Joo pultit on kovat. Ahtopainetta vakio tiiviste kestää ainakin 2bar (vielä ei ole yhtään paineiden takia menny) 1.7 koneen tiiviste kestää vielä hieman paremmin.
Momentit
Kansi
vaihe1: 40Nm
vaihe2: 115Nm
runkolaakerit
vaihe1: 41Nm
vaihe2: 82Nm
kiertokanget
vaihe1: 26Nm
vaihe2: 52Nm
Momentit
Kansi
vaihe1: 40Nm
vaihe2: 115Nm
runkolaakerit
vaihe1: 41Nm
vaihe2: 82Nm
kiertokanget
vaihe1: 26Nm
vaihe2: 52Nm
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa