Startti ja maadoitus
Startti ja maadoitus
Lieviä käynnistysongelmia on esiintynyt, mutta ihan pöljissä paikoissa. Elikkäs: Aamulla kylmänä, vain lämmityksessä olleena starttaa ihan hyvin, mutta sitte lämpösenä startti pyörii tosi kehnosti... Missä vika? Mahtaisiko maadotus kuumentua jossain ajon aikana siten, että resistanssi kasvaa liian suureksi ja siten jännitettä ei tuu riittävästi. Volttimittaria katsellessani olen tullut siihen tulokseen, että jännite pitäisi kyllä akulla olla ihan riittävä. Ja akkuhan on itseasiassa melko uusi.
21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
Re: Startti ja maadoitus
Toihan ei paljasta sitä, jos jompikumpi johto on jostain hiertynyt lähes poikki. Jännite tulee kyllä perille, mutta tosipaikan tullen ei tuukaan kunnolla virtaa.THI-900 kirjoitti:Volttimittaria katsellessani olen tullut siihen tulokseen, että jännite pitäisi kyllä akulla olla ihan riittävä.
Onks se taas woihan wanha wihtahousu kumivene?