hattuhyllyllä on perinteisesti 6*9 kaiuttimet olihan ne hankala laittaa ku pittää kuviosahalla taiteilla mutta ku o hyvät terät niin onnistuu huom! teriä tarvitaan kaksi
Hyvin huonolla tylsällä puuterällä kuviosahan kanssa tehtiin kaverille 2107 koriin paikat 6x9" kajareille hattuhyllylle, oli siinä vääntämistä mutta ihmeen hyvin se lopulta onnistui. Kannattanee porata ainakin 4 alkureikää niin on helpompi pyöriä sen sahan kanssa edestakaisin.
en ole vielä kererenny kiinittään tarkotus olis kiinnittää 2pultilla per kotelo on jo reijät valmiina kotelossa kun sais vaan ittestään kiinni ja sais kiinitettyy noi.
kyllä luulis niillä pysyvän siinä kiinni ja on siistimpi 4 pientä reikää kun ottaa pis kuin 2 isoa reikää.
ja myönnän että noin ne ovat turvattomat kun eivät ole kiinni.
oho se onkin paha sitä en mäkään laittais enää sinne.
mut eiks noi luulis pysyvän aika hyvin jos laittais tosiaan 4-8 pultilla kiinni noin 6-8mm olen ajatellu,
mä oon nähny oman opelini takapenkillä ison kaiutin poksin missä on 2 10'' bassoa ja diskantit kiinni niin irrallaan siinä takapenkillä ja ajoin sen opelin vielä ojaan niin että poksi tuli kuskin selkänojaan (onneksi eikä sen sijaan esim etupenkeille) tämän jälkeen on kaikki ollut kiinni sillä olisi voinut käydä TODELLA huonosti kun sen saa vaikka niskaan