Lambdan kestoikä
Lambdan kestoikä
On se vissiin mahdollista, että "sisäänajettu" lambda sano työsopimuksen irti 5000km:n ajon jälkeen. Eilen rupes CE-vilkkuun ja vikakoodi oli 13 eli ei signaalia lambdalta. Putsasin liittimen ja tsekkailin helposti katottavat johot, mutta ei auttanu. Edelleen vilkkuu, välillä toimii ja välillä ei. Vetää kuitenki hyvin, vaikka valo palais, joten varaohjelmakin tuntuu olevan aika hyvä! Mutta kysymys kuuluu: Tunnustaako joku, että olis ollu ongelmia niiden ydinpommia varten suojattujen johtojen kans. (siis ne mitkä on kahden putken ja h*lv*till*sen teippimäärän sisässä). Eli kandeeko niitä ruveta kaivelemaan esiin ja kattoo vai painaako vaan suoraan lambda-kauppaan...
21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
Meikä veikkais kuitenkin noita johtoja. Lambda lienee jonkin sortin puolijohde, joka ei ala pätkimään. Se joko toimii, ei toimi antaen väärää singnaalia tai ei toimi eikä anna singaalia. Mutta ei pätki. Tietenkin on teoriassa mahdollista että joku anturin sisäinenkytkentä on irronnut/hapettunut, jolloin tuo pätkiminenkin olisi mahdollista, kai?
Korjatkaa jos meni ihan mehtään...
,_,/ukka
Korjatkaa jos meni ihan mehtään...
,_,/ukka
Autoton on huoleton