Rekisterikilpien <1972 korjausmaalaus?
Rekisterikilpien <1972 korjausmaalaus?
Saako mustavalko rekisterikilpiä itse korjausmaalata?Kilvissä ei ole heijastavaa materiaalia.Pojan Amazoonin kilvet huonossa maalissa kun autolla on ikää vasta 39vuotta ja autolla ajettu 1 200 000km.
Sitähän voisi kysyä vaikka tuolta: http://www.katsastajat.com/

Tuosta ei kyllä oikein saa selvyyttä18.12.1995/1598 34§ kirjoitti: Rekisterikilpeä ei saa taittaa, leikata tai peittää, eikä siihen saa kiinnittää tarraa, merkkiä tai kilpeä.

Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
Mun 142 Volvon mustapohjaiset kilvet on aiempi omistaja korjausmaalannut, eipä tuosta ole koskaan leimasetä valittanut. Liekö edes huomannut koko asiaa.
On muuten uudet kilvet paljon heikompaa materiaalia kuin nuo vanhat. Hain kyseiseen autoon yhden uuden kilven, on ihan paperia verrattuna tuohon alkuperäiseen.
On muuten uudet kilvet paljon heikompaa materiaalia kuin nuo vanhat. Hain kyseiseen autoon yhden uuden kilven, on ihan paperia verrattuna tuohon alkuperäiseen.
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
- Toveri Sladimir
Onko uudet heikompia vai ei?Uudet on alumiinisia, mutta ohuempia.Olen jopa hitsannut vanhassa kilvessä olevan ruostereijän.Eiköhän noita voi tasokkaasti korjausmaalata, vaikka ovatkin vain lainassa.Eikö olisi kuitenkin helpompaa tilata uusi kilpi vanhan tilalle.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.