noniin ja jumissa ollut kone irtisanoi männänrenkaat. eaton ei ahdannut kuin 0.1bar.
kori on sentään tullut jo hommattua. päästötön nappisilmä.
lohko tulee nyt croma turbosta ja eaton jätetään toistaisexi pois kuvioista.
pitää ruvetaa suunnitteleen sitä öljypumpun muokkaustakin.
täx kesäx kuitenki pitäis saada larpa kadulle ja teho 180-200hv 1-1.2bar.
mitä nyt vakio kansi ja nokat antaa...
Vakionokilla on graleista otettu yli 400, eli piisaavat hetken matkaa. Kanteen olisi ainakin pronssiohjurit pakopuolelle asiaa, samalla sitä olisi helppo hieman avartaa. Imu menee kyllä vakionakin pitkälle. Pronssiohjurit saa sovitettua mm. 315 bemarista, eli ainakin joistain M10 sarjan moottoreista.
Kun sen koneen tekee ensin nopeasti, ajaa 500m, poks, ja sitten tekee sen uusiksi, niin onko se sitten säästöä missä kohdin?
Tuohon kansihommaan menee päivä kun osat on valmiina. Sorvi olisi kanssa hyvä olla, mutta ilmankin pärjää.
twin cameissa on eri nokat eri malleissa.
kaveri tekee kannen.
sillä on ritmo 130TC:n nokat ja ite tehty kansi. ohjurit kokonaan pois. siis kanavista. 0.78bar 278hv.
hougan kirjoitti:twin cameissa on eri nokat eri malleissa.
kaveri tekee kannen.
sillä on ritmo 130TC:n nokat ja ite tehty kansi. ohjurit kokonaan pois. siis kanavista. 0.78bar 278hv.
respect ihan kivasti tullut tehoo...
kaikkea ei voi koskaan tietää
R.I.P Lada 2104 1700i -96
Löytyy eri nokkia, oikeastaan kaksia. Muita, ja nuo 130 Ritmon. Jälkimmäiset onkin tosi hyvät virinokat turboon. Kyllä 2-litraisesta tc:stä pitääkin yli 250 tulla alle barin ahdoilla. Jos on pienempi niin sitten kumarrus. Mutta hyvät on lukemat, kertoo jotain tuon kannen potentiaalista Onkos moni lukenut gti:stä jutun Haakanan murtoluvusta? 1,4 bar ja 550hv, tosin 16V.
ei ne koneet taida kestää jos ne ohjurit on otettu kokonaan pois kanavista tai ainaskin kuluu äkkiä
tehojahan kyllä tulee kun virtaus paranee
Ford sierrassa, mutta sehän ei ole auto ei ainakaan kestä
Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
Swift kirjoitti:ei ne koneet taida kestää jos ne ohjurit on otettu kokonaan pois kanavista tai ainaskin kuluu äkkiä
tehojahan kyllä tulee kun virtaus paranee
Ford sierrassa, mutta sehän ei ole auto ei ainakaan kestä
Kysymys on vain siitä mitä hakee, tästäkin on jo ollut juttua monasti. Ne kestää aikansa katkaistuina ja kestoa voi parantaa nostamalla ohjurit niin ylös kuin voi. Itse vain ohennan nuo kanavan osalta, ottaa tuon menetetyn virtauksen sitten muuten kiinni. Tuossa punaisessa on ohjurit kanavan katon tasossa.
Turbossa tuo pakopuli on se joka määrää tehon. Imua autetaan paineella, mutta pako toimii lähes kuten vaparissa.
siinä ritmossa kun se oli vielä vapari oli ohjurit pois kanavista. sillä ajettiin 60000-70000 km tyyliin kaasupohjassa. (n.180hv) ainuttakaan ongelmaa ei ollut koneessa. tiedä sitten kuluttaako ohjurien lyhennys tai jotain mutta itse en tiedä ketään jolla olis ollut ongelmia sen suhteen...
ei oo sitte tullu tehtyy mitään. tarvitaan inspiraatiota. moottori on nyt ainaski iha atomeina. kampiaxeli hiottu. joku ku kasais vielä. ja hitsais auton. ja jne...