Lada-Jussi kirjoitti:
Jos toi on rajatapaus, eikös maski muuttunut samana vuonna kuin hirvi (peura) poistui, mutta tapahtuiko samaan aikaan? mutta yksi syy voi olla sekin, että toi oli GTi show, eli pitää olla tuninkia.
Olisko noi mistä puuttuu kromit eri mallia? Kromisia ikkunan kehyksiä oli lähinnä paremmissa vientimalleissa kuten 21D ja 21K, mut ihan perus versioissa ei ollut. Eikös perusversioitakin suomessa myyty ja ainakin jälkituontina on tuotu Virosta.
Oman käsitykseni mukaan ei ole rajatapauksia- hirvi+lista kuuluu vain harvahampaiseen eli 63 (eka tiheähampainen) hirvi puuttui nokalta. Oman 63 tuunasin myös silloin joskus "amiksena" Leningradista ostetulla hirvellä

(se löytyy vieläkin hyllystä)
Tota mä en tiennyt, että perusmallissa ei ollut noita kromikehyksiä. Mä käsitin, että noi listat kuuluu kaikkiin 21 malleihin- no hyvä, että selvisi toi juttu.
Omassa 21:ssanoi listat kuitenkin oli ja en ainakaan itse tiennyt sen olleen mikään parempi vientimalli .
Olen nähnyt Virossa myynnissä noita 21 malleja, joissa niitä listoja ei ole laitettu paikoilleen lasien irrotuksen jälkeen ja ne on olleet jossain takakontissa. Ne on pikkasen paha laittaa, koska ne pitää laittaa tiivisteeseen ennen paikalleen asennusta ja haittaa näin asennusta. Tästä syystä muistan itsekin jättäneeni ne pois joskus Eliten tuulilasista ja ajattelin, että niitä ei ole jaksettu laittaa takaisin.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»