2 tahtisen männän renkaan katkos kohdista

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

2 tahtisen männän renkaan katkos kohdista

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

elikkäs tuossa projekti pyörään sain pitkän etsinän jälkeen hommattua männän mutta tämä mäntä on kaksi renkainen ja katkos kohdat väärillä paikoilla. ylempi on helppo siirtää oikeaan paikkaan mutta alempi ei mahdu koska tulee imu kanva vastaan. eli kestäisikö tämä alempi pako puolella (sivu imun ja pakoaukon välissä), tietenkin vietynä mahdollisimman kauas pako aukosta... tuota alempaa en mielelläni jättäisi pois koska ylempi on pelkkä L rengas...
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Rizhto
Viestit: 221
Liittynyt: 9.9.2004 8:23
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Rizhto »

Mäntä on siis vissiin eri koneesta kotosin? Mikä kone on kyseessä?
ladoholisti
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

kyseessä on rm 400 vm 79 ja mäntä on ktm 400 vm 76... noita rämmän mäntiäkin olisi löytynyt mutta ongelmana tuli että suzukiin ei ole saatavilla kuin kahta ylikokoa 0.25 ja 0.50 muuten kyllä männän mitat täsmäävät paremmin kuin hyvin ja tuo renkaan katkos kohdan muuttaminenkaan ei ole mahdottomuus koska se on mäntä ei raketti tiedettä
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Rizhto
Viestit: 221
Liittynyt: 9.9.2004 8:23
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Rizhto »

Outo kone mulle, joten en uskalla mennä neuvomaan. onko alkuperäinen siis ollut 1 renkainen, kun ei mahdu?
ladoholisti
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

juu orkkis mäntä oli yhdellä renkaalla.... osien saanti on muutenkin ollut hieman vaikeaa mutta mutta nyt on kaikki kassassa. kiertokanki on uudemmasta 500cc rämmästä, tässä taas alapään tappi oli paksumpi eli hion päistä pois.
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
=Shiguli=

Viesti Kirjoittaja =Shiguli= »

Kaikissa viritysohjekirjoiss neuvotaan tällaisissa tilanteissa jättämään alempi männänrengas pois.
Avatar
IlkkaHe
Viestit: 739
Liittynyt: 1.7.2004 22:44
Paikkakunta: Oulu/Muhos

Viesti Kirjoittaja IlkkaHe »

Pakopuolelle pako ja huuhtelu aukkojen väliin voi kyllä laittaa katkoskohat..

Ompa nuita mopon mäntiä tullu laitettua niinkin, että katkoskohat aukon kohallakin.. kyllä seki kestää, jos aukko ei kovin suuren suuri ole...
Vastaa Viestiin