Osaatteko sanoo mikä voisi olla hämminkinä kun kaikki sytytystulpat on melko valkoiset tai on niissä pieni viiva ruskehtavaa vaikka sytkä on säädetty srobolla kohdalleen ja kaasarin seossäädöt on hyvät ei käy laihalla. Kannattaako huolestua?
Mielestäni silloin on ilmasuutin liian suuri jos kierroksilla menee laihaksi. Todennäköisesti siellä on joku 170 jolloin voi sen vaihtaa 150 kokoiseksi ja uskon että tällöin pitäisi tulpassa väri muuttua.
Toki kannattaa katsoa myös sen pääsuuttimen koko, niitäkin kun on niin monenkokoisia. Mutta jos auto toimii normaalisti eikä nyvi kovin paljoa voi olettaa pääsuuttimen koon olevan oikea.
Edelleen se seosmittari ja lambda-anturin käyttö antaisi suoraan vastauksen tähänkin hommaan ilman arpomista.
Jos tulpat ovat valkoisen harmaat hiukan karstoittuneet,mutta eivät lasittuneet niin kaikki on kunnossa.Tulpat sopivat lämpöarvoltaan ja moottori hyvässä kunnossa.Tällaista Haynes opastaa vapaasti suomennettuna.
Nii ei ne lasiutuneen näköiset ookkaan vaan toiselta puolelta mattavalkoinen ja toinen puoli tulpasta kahvin ruskee Voisko sitä ilma suutinta kokeilla pienentää entä pensapinnan tarkistus? Sitä kun en ole ikinä säätänyt.